Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@00:15:04 GMT

اطلاع رسانی درست از شایعه سازی جلوگیری می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۸۷۶۸

اطلاع رسانی درست از شایعه سازی جلوگیری می‌کند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، عباسعلی ملکی، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان‌جنوبی، امروز9 مهر، در جلسه گردهمایی روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی استان به میزبانی بیمه سلامت اظهار کرد: هیچ کاری بدون هماهنگی و همکاری به پایان نمرسد و به همین دلیل روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقص نوع نگاه به روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، افزود: باید با توجه به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در ادارات به آن نگاه بهتری صورت گیرد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به صورت ساختارمند تشکیل شده است که امیدواریم فعالیتهای جدیدی در این شورا شکل بگیرد.
ملکی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی میتوانند یکی از نقش‌های مدیر که سخنگو بودن است را به خوبی ایفا کنند، تصریح کرد: تعامل رسانه ها و روابط عمومی باید تنگ تر و بهتر باشد تا اثرگذاری بیشتری حاصل شود.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه نظام صورت گرفته است، دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای دولت و نظام را به خوبی منعکس کنند و این امر با همراهی با رسانهها امکان پذیر است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان روابط عمومی ادارات، خاطرنشان کرد: امیدواریم دوره‌های آموزشی با کیفیت بهتر برای مسئولان روابط عمومی برگزار شود.


روابط عمومی به جایگاه اصلی خود برگردد
علی اربابی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: گردهمایی مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی از درخواستهای اداره کل بیمه سلامت بود.
وی با اشاره به اهمیت روابط عمومی‌ها در ادارات، افزود: متاسفانه روابط عمومی در ادارات جایگاه خوبی ندارد که باید به نقش آن بیشتر اهمیت داده شود.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی بیان کرد: در چارت سازمانی روابط عمومی زیرمحموعه مدیریت است و این امر بیانگر جایگاه روابط عمومی در تنویر افکار عمومی است.
اربابی ادامه داد: 85 درصد جمعیتی که با بیمه سلامت ارتباط دارند وجهی برای بیمه پرداخت نمی‌کنند بلکه این هزینه توسط دولت تامین می‌شود.
وی اظهار کرد: مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی فروردین‌ماه و اردیبهشت ماه جاری به صورت کامل پرداخت شده و مطالبات ماه‌های خرداد و تیر نیز پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه 472 هزار و 500 نفر در استان عضو بیمه سلامت هستند، تصریح کرد: بالغ بر 170 میلیارد تومان برای جامعه بیمه شده خود هزینه میکنیم که رقم ویژهای است.
مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی تامین هزینههای درمان از وظایف دولتها است، یادآور شد: کنترل، نظارت و استفاده بهینه از این هزینهها از وظایف بیمه سلامت است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

tags # کالا برگ الکترونیک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است