Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ابراهیم نجفیان روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان بیان کرد: از دیروز تاکنون 120 تن روغن خوراکی در اهواز توزیع شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اختلالی که در روند توزیع کالا توسط کامیون داران ایجاد شد سپاه و راهداری خودروهایی را در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان قرار دادند که این تعداد خودرو جوابگو نیست و همچنان در حمل بار به اهواز و استان مشکل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از بخش خصوصی تقاضا داریم همکاری لازم را با این سازمان در تامین کالاهای اساسی در بازار داشته باشد.
نجفیان بیان کرد: در بازرسی از بنکداران اهواز بالغ بر 2 هزار و 300 بسته رب گوجه و مقدار زیادی شیر پاستوریزه انبار شده کشف شد و 6بنکداری به دلیل تخلف احتکار و گرانفروشی بسته شدند.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان روغن خوراکی مورد نیاز بازار اهواز توسط کارخانه های خوزستان تامین می شود و کارخانه های تولید روغن نیاز به مواد اولیه دارند که باید این مواد از بندر امام (ره) به کارخانه ها ارسال شود.
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: برای جبران کمبود روغن خوراکی در بازار لازم است که از کارخانه های تولید داخلی بخواهیم از ارسال روغن خوراکی به خارج از استان تا زمان تامین کمبود بازار خودداری کنند.

** اختلال درحمل بار توسط کامیون داران دلیل کمبودکالا دربازار
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز گفت: جو روانی ایجاد شده و اختلال در روند حمل بار توسط کامیون داران به دلیل مشکلاتی که دارند در کمبود کالا در بازار اهواز و خوزستان تاثیر گذاشته است.
علی محمد رحمانی زاده افزود: در 2 هفته گذشته بازار اهواز با کمبود کالاهایی مثل روغن خوراکی، رب گوجه فرنگی و پوشک روبه رو بود که با توزیع 120 تن روغن از دیروز در بازار اهواز تلاش شد این کمبود جبران شود و تا چند روز آینده با توزیع رب گوجه فرنگی تب کمبود این کالا نیز در بازار اهواز کاهش خواهد یافت.
وی ادامه داد: در مورد کالاهایی مثل مرغ و گوشت منجمد در بازار اهواز کمبود داریم که باید هر چه زودتر این کالاها در بازار تامین شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: بنکداران در توزیع کالاهای اساسی در بازار دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف،بنکداری آنها بسته خواهد شد.
رحمانی زاده بیان کرد: اگر واردات برخی کالاها برای مدت کوتاهی آزاد شود کمبود کالاهای اساسی در بازار برطرف می شود.
7158/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت خودرو سازمان صنعت معدن سازمان صنعت معدن و تجارت گوشت اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل