Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:40:19 GMT

نصرنیوز: بابک نهرین: من زنده ام

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۱۲۸۶

نصرنیوز: بابک نهرین: من زنده ام

تبریز - ایرنا - پایگاه خبری نصر نیوز در گفت و گو با «بابک نهرین» کمدین و بازیگر مشهور تبریزی درگذشت وی به نقل از اخبار فضای مجازی را تکذیب کرده است.

به گزارش نصر، در پیام های تلگرامی که به همراه تصاویری آرشیوی از تصادف و تشییع افرادی دیگر منتشر شده، نگارنده مدعی شده است که بابک نهرین شب گذشته در یک سانحه رانندگی جان سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متاسفانه شایعه پراکنان همچنین تلاش کرده اند که با ذکر «به نقل از نصر نیوز» جلوه ای موجه به خبر خود دهند که نشان از اوج دروغ پردازی و شایعه پراکنی شان است چرا که چنین خبری به هیچ وجه در آژانس خبری تحلیلی نصر منتشر نشده است.
بابک نهرین در گفت و گو با خبرنگار نصر ضمن ابراز تاسف از انتشار این اخبار کذب، گفت: متاسفانه برخی افراد با شایعه پردازی و انتشار اخبار کذب موجب نگرانی در بین خانواده و آشنایان و هواداران محترم کرده اند که بدین وسیله تکذیب می شود.
وی ادامه داد: تصاویر منتشر شده از خودروی سوخته اصلا مربوط به خودروی بنده نیست و تصاویر تشییع هم مربوط به فصل زمستان است!
نهرین تاکید کرد: با توجه به این حرکت غیر اخلاقی بی شک موضوع را از مراجع قانونی را پیگیری خواهم کرد.
6132/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ديگر رسانه ها پايگاه خبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش برخی‌ها برای رواج شایعات تغییر مدیران در استان قزوین اظهار کرد: عده‌ای در استان قزوین در تلاش هستند تا برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود هرچند وقت شایعاتی را منتشر کنند.

وی با بیان اینکه این رفتار هرچند وقت تکرار می‌شود و اتفاق تازه ای نیست، افزود: اما این افراد باید بدانند این رفتار به نفع استان و مصالح مردم نیست.

این فعال سیاسی ادامه داد: این شایعات و ایجاد این فرعیات به مصلحت استان قزوین و روند رو به رشد و مثبت استان و امورات مردم نیست و بدون شک فضای استان را غبار آلود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برخی مدیران استان قزوین نیز با رفتار خود به این شایعات دامن می‌زنند، ادامه داد: مدیران دولت در استان نیز همچون مشی رئیس دولت و تأکیدات ایشان باید عملکرد جهادی داشته باشند.

شفیعی‌ها با بیان اینکه مردم از برخی رفتارها و کندی انجام امورات در برخی ادارات استان قزوین ناراضی هستند، ادامه داد: در برخی دستگاه‌های استان برای انجام امورات مردم سستی می‌بینیم.

وی اضافه کرد: استاندار باید مدیران فعلی را برای انجام امورات مردم پای کار آورده و اجازه کاهلی و سستی را ندهد و گویا تغییرات مدیریتی که در برخی ادارات استان آغاز شده نیز در همین راستا است.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین تاکید کرد: ایجاد بازار شایعات برای مدیران استان نیز فضای خوبی نیست و به نظر می‌رسد یک قوه عاقله در استان باید وجود داشته باشد تا برای مصالح استان تصمیم بگیرد.

وی بیان کرد: از سویی وجود برخی فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی در استان را شاهد هستیم و مدیران نباید اجازه جولان این افراد که کارنامه مشخصی دارند را بدهند.

شفیعی‌ها با تاکید بر اینکه میدان برای شایعه سازان در استان باید تنگ و محدود شود، اضافه کرد: از سوی دیگر شایعات را نباید جدی گرفت و علائمی هم بر تأیید این شایعات نیست.

وی بیان کرد: همه فعالان سیاسی استان باید دقت کنیم در فضای آلوده به شایعات نگاه‌ها متوجه عملکردهای مثبت نخواهد بود و در ایجاد بازار شایعات در توقف روند کار و خدمت رسانی به مردم مؤثر است.

این فعال سیاسی ادامه داد: بزرگان استان نباید با رفتار خود اجازه دهند افراد مسئله دار برای استان و مدیران استان شایعه سازی کرده و در روند خدمت رسانی اختلال ایجاد کنند.

وی در پایان یادآور شد: پرداختن به فرعیات و مسائل بی پایه واساس وقت استان و فرصت خدمتگزاری به مردم را خواهد گرفت.

کد خبر 6100180

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • (تصویر) عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش
  • پایان یک شایعه؛ نام استقلال تغییر نمی‌کند
  • بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند
  • عاشقانه‌های بابک جهانبخش و همسرش وایرال شد
  • چه کسانی دوست داشتند بابک زنجانی اعدام شود؟
  • درخشش زیر نظر مسعود: این مرادی مهارناپذیر
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو