Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:30:29 GMT

195هزار نخ سيگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۲۰۰۴

195هزار نخ سيگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف 195هزار نخ سيگار قاچاق و دستگيري يک متهم در اين رابطه با تلاش کاراگاهان پليس آگاهي کرمانشاه خبر داد.

پايگاه خبري پليس روز دوشنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهي اظهار داشت: به دنبال انجام اقدام هاي اطلاعاتي پليس آگاهي استان و کسب اطلاع مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريد يک محموله سيگار قاچاق کرده اند موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: پس از مشخص شدن مسير تردد خودروي حامل کالاي قاچاق، تيمي از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان به محور اسلام آبادغرب - کرمانشاه اعزام و اين محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.
سردار امان اللهي خاطرنشان کرد: در نهايت يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس که حامل کالاي قاچاق بود در محور رؤيت و با اقدام هاي عملياتي لازم نسبت به توقيف آن و دستگيري راننده اقدام شد.
رئيس پليس استان کرمانشاه تصريح کرد: در بازرسي از اين خودرو، ماموران موفق شدند 195 هزار نخ سيگار قاچاق در مارک هاي مختلف را کشف کنند.
وي ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش ريالي سيگارهاي قاچاق کشف شده به حدود يک ميليارد و يکصد ميليون ريال مي رسد.
سردار امان اللهي در پايان با اشاره به توقيف خودرو، از معرفي متهم دستگير شده و معرفي وي به دستگاه قضائي براي سير مراحل قانوني خبر داد.
** 600 ميليون ريال دام قاچاق در سنقروکليايي کشف شد
فرمانده انتظامي شهرستان سنقروکليايي نيز از کشف 65 راس دام قاچاق در اين شهرستان به ارزش 600 ميليون ريال با تلاش ماموران انتظامي خبر داد.
سرهنگ غضبان احمدي فرد اظهار داشت: ماموران يکي از پاسگاه هاي انتظامي شهرستان سنقروکليايي در حين کنترل عبور و مرور خودروهاي عبوري موفق شدند يک دستگاه کاميون حامل دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز بود را توقيف کنند.
فرمانده انتظامي سنقروکليايي خاطرنشان کرد: راننده کاميون دستگير و پس از تشکيل و تکميل پرونده براي صدور حکم تحويل مراجع قضائي شد.
سرهنگ احمدي فرد در پايان مبارزه با قاچاق را از برنامه هاي اصلي پليس سنقروکليايي عنوان و اظهار کرد: ماموران انتظامي در اين راستا و براي ناامن شدن فضاي کاري قاچاقچيان با همه توان تلاش مي کنند.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید