Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دو بازی رفت و برگشت با السد برای پرسپولیس، رقابت بر سر یک افتخار بزرگ و البته، سی میلیارد تومان پول است.

به گزارش وبسایت نود، رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، افتخار بزرگی برای پرسپولیس یا السد خواهد بود. هر کدام فینالیست شوند، هم شانس قهرمانی مهمترین مسابقات فوتبال آسیا را خواهند داشت و هم می‌توانند حداقل برای یک سال، لقب قدرتمندترین تیم غرب آسیا را به خودشان اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پرسپولیس اما، در کنار افتخار این دو بازی می‌تواند یک منبع درآمدزایی فوق العاده باشد. رسیدن به پولی بین 30 تا 60 میلیارد تومان، که بعد از دو پنجره بسته نقل و انتقالات اوضاع را برای سرخپوشان دگرگون خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای هر تیم در لیگ قهرمانان آسیا، کمک هزینه سفر به خارج از خانه و پاداش‌هایی برای صعود به مراحل بالاتر در نظر گرفته است. پرسپولیس با رسیدن به نیمه نهایی، 250 هزار دلار بیشتر از استقلال که در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد پاداش می‌گیرد. رقمی که می‌تواند بخشی از پرونده‌های آن‌ها در فیفا را حل و فصل کند. با قیمت امروز دلار در تهران، پرسپولیسی‌ها حدود  سه میلیارد و هشتصد میلیون فقط بابت رسیدن از یک چهارم نهایی به نیمه نهایی بدست آورده‌اند. مجموع درآمد پرسپولیس از این فصل لیگ قهرمانان هم فارغ از کمک هزینه سفر، تا اینجا 710 هزار دلار بوده است. صعود به فینال، داستان متفاوتی دارد و رسیدن به بازی نهایی لیگ قهرمانان، با پاداش‌های فوق العاده از طرف AFC همراه خواهد بود. پاداشی که شاید برای السد و ریخت و پاش‌هایش، رقم قابل توجهی نباشد اما می‌تواند وضعیت اقتصادی پرسپولیس را کاملا متحول کند.

قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018، رقمی معادل 4 میلیون دلار و تیم نایب قهرمان، 2 میلیون دلار پاداش می‌گیرند. یعنی پیروزی در دو بازی رفت و برگشت و صعود به فینال، درآمد حدود 30 میلیارد تومانی را برای پرسپولیس قطعی می‌کند و آن‌ها با قهرمانی به پاداش 60 میلیاردی می‌رسند. با این رقم، فارغ از بسته شدن پرونده بسیاری از بدهی‌های پرسپولیس، آن‌ها برای جبران دو پنجره بسته نقل و انتقالات پشتوانه‌ای قوی در اختیار خواهند داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک هزینه سفر در مرحله فینال را هم دوبرابر می‌کند تا رفتن به شرق آسیا، برای آن‌ها پرهزینه نباشد.

بالا رفتن قیمت دلار، آسیب‌های فراوان و متنوعی به باشگاه‌های ایرانی از جمله پرسپولیس زده است. افزایش سرسام آور قیمت مربیان و بازیکنان خارجی، و سخت شدن نگه داشتن بازیکنانی که پیشنهادات خارجی دارند مهمترین دغدغه‌های آن‌ها خواهد بود. 180 دقیقه پیش روی پرسپولیس، می‌تواند بخشی از این دغدغه‌ها را با درآمد چند میلیون دلاری برطرف کند. دو بازی سرنوشت ساز، که موفقیت در آن افتخار و پول را، همزمان به پرسپولیس هدیه خواهد داد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی السد قطر لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی