Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس علیرضا مقسمی گفت: هرسال در روز ملی بتن بزرگترین شرکتهای عمرانی کشور، معاونین وزیر محترم راه و شهرسازی، نخبگان و فعالان اقتصادی حضور دارند و ما در حاشیه حضورمان از فرصت ایجاد شده برای شناسائی بهتر استان لرستان و جذب سرمایه گذاران و فعالان عمرانی و اقتصادی در لرستان استفاده کرده ایم و امسال نیز به حول و قوه الهی از تمام ظرفیتها برای بالا بردن مشارکت در توسعه استان لرستان استفاده خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لرستان بیش از 40 هزار سال قدمت مدنیت دارد
عضو موسسه بین المللی ترمیم بتن ادامه داد:لرستان با بیش از ۴۰هزار سال سابقه مدنیت، یکی از بهترین استانهای کشور بلحاظ شرایط امن اقتصادی و سرمایه گذاریست. ما هم در چندسال اخیر و بطور همه جانبه با استفاده از حضورمان در پروژه های بزرگ ملی سعی داشته ایم با معرفی استان و ظرفیتهای انبوهش سرمایه گذاران متعددی برای فعالیت های اقتصادی ریز و درشت به استان دعوت کنیم.


عضو انجمن بتن ایران افزود: قطعا آقای دکتر خادمی استاندار محترم لرستان با عنایت به تخصص و تجربه شان تقویت کننده اهداف این مسیر خواهند بود.

علیرضا مقسمی افزود: امسال نیز در این روز بزرگ (۱۵مهر ماه روز ملی بتن) در مرکز تحقیقات وزارت راه، به وظیفه خود عمل نموده و طی هماهنگی انجام شده با استاندار محترم کرمانشاه، جناب آقای دکتر بازوند و نیز با عنایت به پتانسیل های بالای این استان و شناخت از دیدگاه های مثبت، دانش محور و عملگرای ایشان، و البته شناختی که بواسطه حضورمان در پروژه های بزرگی همچون مونوریل این استان از پتانسیل های کرمانشاه داریم، در جهت جذب سرمایه گذاران عمرانی در این استان نیز به استاندار بازوند کمک خواهیم کرد.

مقسمی، حمایت همه نخبگان و فعالان عمرانی و اقتصادی از دو استان لرستان و کرمانشاه را باعث تقویت و پیشرفت منطقه غرب کشور دانست که باعث جلوگیری از مهاجرت جوانان از این دو استان کهن وتاریخی خواهد شد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز راه و شهرسازی سرمایه سرمایه گذاران مهاجرت نخبگان اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود