Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات مقتدرانه پلیس در رهایی 2 گروگان و دستگیری 3 آدم‌ربا در شهر زاهدان خبر داد.

‌به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری در این باره گفت: در پی ربایش 2 پسربچه 8 و 12 ساله در یکی از مناطق شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی تحقیقات و پایش اطلاعاتی گسترده‌، محل اختفای گروگان گیران را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی عملیات آزاد سازی گروگانان را آغاز کردند‌.
 
این مقام انتظامی بیان کرد: گروگانگیران از آنجایی که توان مقابله با ماموران را نداشتند، عرصه را بر خود تنگ دیده و از محل متواری و گروگان ها در کمتر از پنج روز آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند‌.
 
وی گفت: در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری کار پیچیده اطلاعاتی، 3 تن از آدم‌ربایان را شناسایی و دستگیر و پس از بازجویی‌های اولیه با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی کردند‌.
 
سردار قنبری با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار‌شکنان برخورد قاطع خواهد شد‌.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز پلیس آگاهی خانواده سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر ربا اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ساعت ۱۹:۵۰ عصر روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در پی دریافت خبر آدم ربایی پسر بچه‌ای ۶ ساله از جلوی منزل پدرش در یکی از محلات شهر بندرعباس بلافاصله با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای پسربچه‌ای ۶ ساله به نام محمد صدیق را از مقابل منزل پدرش ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و هویت متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

سردارعلی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: مأموران با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به استان سیستان و بلوچستان اعزام و سرانجام در یک عملیات ضربتی موفق شدند کودک ربوده شده را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد و در اقدامی غافلگیرانه دو گروگان‌گیر را که متواری شده و در شهرستان رودان مخفی شده بودند دستگیر نمایند.

وی تصریح کرد: متهمان در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشودند و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی و مواد مخدر عنوان کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه کودک ربوده شده تحویل پدر وی شده تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کد خبر 6099678

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز