Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت:وام شهریه علاوه بر دانشجویان ورودی جدید، به دانشجویان قدیم دانشگاه نیز که تاکنون موفق به تسویه شهریه خود نشده و بدهکار هستند، تعلق می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه با عنوان اینکه تسهیلات ویژه شهریه به تمامی دانشجویان دانشگاه در تمامی مقاطع اختصاص می یابد، افزود: طبق تسهیلات جدید و قرارداد دانشگاه با بانک انصار، دانشجویان دانشگاه پیام نور اعم از ورودی جدید و قدیم، دیگر دغدغه پرداخت شهریه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کلیه دانشجویانی که در پرداخت کل شهریه خود با مشکل مواجه هستند می توانند به نزدیک ترین شعبه بانک انصار مراجعه کرده و از تسهیلات ویژه شهریه ؛ با کارمزد یک و چهار دهم درصد با مهلت بازپرداخت 6 ماهه بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: آن دسته از دانشجویانی که نمی توانند در مهلت 6 ماه معین شده از سوی بانک انصار ، مبلغ وام شهریه خود را تسویه نمایند، می توانند شهریه ثابت را از وام بانک انصار و شهریه متغیر را طریق وام صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم که بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل است، پرداخت کنند.
دکتر علیزاده یادآور شد: دانشجویانی که مایل به استفاده از وام و تسهیلات بانک انصار نیستند اما برای پرداخت شهریه متغیر نیاز به مهلت تا زمان امتحانات دارند نیز می توانند با پرداخت شهریه ثابت ثبت نام نموده و شهریه متغیر را به صورت اقساط با مراجعه به سیستم گلستان تا زمان امتحانات پایان ترم به صورت هفتگی، ماهانه و یا هر طور که مایل هستند، تسویه کنند.

تسهیلات ویژه برای دانشجویان خاص
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با اشاره به تسهیلات ویژه این دانشگاه برای دانشجویان خاص در مناطق محروم گفت: آن دسته از دانشجویانی که عدم توانایی مالی برای پرداخت شهریه آنها توسط دانشگاه محل تحصیل محرز شده است، با همکاری دانشگاه و همچنین بنیاد علوی شرایط تحصیل برای آنها فراهم می شود.

تسهیلات ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر مطابق قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران
حسن علیزاده همچنین درمورد شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر بدون پرداخت شهریه منعی برای ثبت نام در دانشگاه ندارند و طبق قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران می توانند از تسهیلات رایگان دانشگاه پیام نور بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور وام شهریه علیزاده دانشجویان بدهکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند

همشهری آنلاین: در این روزهای حساس و به یادماندنی که تظاهرات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های مختلف به ویژه دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه، توجه رسانه‌ها و مردم جهان را به خود جلب کرده، بازخوانی برخی وقایع مشابه در تاریخ خالی از لطف نیست. بی‌گمان این صحنه‌ها در طول سال‌ها فعالیت ضدصهیونیستی آزادیخواهان جهان کم‌نظیر است، اما نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که در طول هشتاد سال جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین، با اوج‌گیری این جنایت‌ها اعتراضات جهانی به ویژه دانشجویی هم در اقصی نقاط جهان گسترش یافته است. در یکی از این اسناد که در گنجینه اسناد مرکز اسناد انقلاب اسلامی نگهداری می‌شود گزارشی از ساواک در مهر ماه سال ۱۳۴۹ به چشم می‌خورد. در این سند به اجتماع دانشجویان ایرانی، امریکایی و عربی در حمایت از فلسطین در دانشگاه کلمبیا پرداخته شده است.

متن این سند بدین شرح است:

« روز جمعه ۴۹/۷/۲۲ ساعت ۷ بعدازظهر دانشجویان ایرانی، دانشجویان آمریکایی، دانشجویان عرب که در حدود پانصد نفر می‌شدند در سالن نمایش دانشگاه کلمبیا اجتماع کردند. این اجتماع فقط بخاطر پشتیبانی از فلسطین تشکیل شده بود و دانشجویان ایرانی شرکت‌کننده عبارت بودند از ۱-حسن حلبیان ۲-علی‌اکبر زارعیان ۳-علی‌اصغر زارعیان ۴-دکتر محمدعلی خوانساری ۵-مجید سیادت ۶-دخی شعشعانی ۷-کیومرث ثابتیان ۸-فریدون دانش ۹-احمد شایگان ۱۱-هادی کیلک ۱۲-حسین زادنیا. ابتدا چند دانشجوی امریکایی سخنرانی کردند و بعدا احمد شایگان بزبان انگلیسی سخنرانی نمود. ضمنا در موقع سخنرانی یکی از دانشجویان آمریکایی گاز اشک‌آور پخش شد که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان مجبور بترک سالن شدند. نظریه نمایندگی. صحت خبر تائید میشود.»

کد خبر 849193 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو دفاع - بسیج دانشجویی خبر ویژه ایران و فلسطین فلسطین

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • دانشجویان ایرانی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا چه کسانی بودند؟ + عکس و سند
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!