Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@22:58:21 GMT

راهنمای خرید درب های ضد سرقت و درب لابی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۹۸۲۰

راهنمای خرید درب های ضد سرقت و درب لابی

رپورتاژ / با استفاده از درب های ضد سرقت امنیت منزلتان را می توانید بالا ببرید و با خیال راحت در هر زمان که خواستید منزل خود را ترک کنید و به مدت طولانی نیز باز نگردید.

حس امنیت منزل یکی از مهم ترین دغدغه های تمامی افرادی است که قصد خرید خانه یا ساختن آن را دارد. با وجود درب ضد سرقت ترک شما دیگر نگرانی بابت سارقان و یا ورود غیر مجاز به منزل خود را ندارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله سعی داریم تا به شما ویژگی درب های ضد سرقت را بیان کنیم تا در انتخاب درب های ضد سرقت دقت کافی را داشته باشید.

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترکیه ایی یکی از درب های مستحکم و مقاومی است که امنیت بالایی در مقابل درب های معمولی دارد. در داخل درب ضد سرقت ترکیه ایی از یک ورقه تمام استیل و یا آهنی استفاده شده است که این ورقه نیز در بین دو رویه قرار گرفته است. چهار چوب درب های ترکیه ایی دارای عمقی به ضخامت 17 سانتی متر است که در نتیجه لنگه درب ضد سرقت دارای عرض 9 سانتی متر است.

در طراحی این مدل درب ها از چهار لولا استفاده شده است که قابلیت تنظیم و ریگلاژ شدن را دارد. تنوع در ابعاد درب ضد سرقت ترکیه ایی نیاز تمام مشتریان را برطرف می سازد.

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

·       عایق رطوبت و حرارتی: برای راحتی افراد درون منزل تمامی درب های ضد سرقت عایق گرما و سرما هستند و از ورود سرما و حرارت به داخل منزل جلوگیری می کند.

·       دارای زه درزگیر: مجهز بودن به زه درزگیر این امکان را می دهد تا از ورود گرد و خاک به درون منزل جلوگیری شود.

·       اجزای مهم درب ضد سرقت: زنگ، چشمی، شب بند جهت قفل اصلی از دیگر آپشن های استفاده از درب های ضد سرقت می باشد.

ویژگی های درب لابی

درب لابی یا ورودی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت های هر ساختمان است زیرا علاوه بر جلب توجه و زیبایی ساختمان، امنیت کل ساختمان را تامین می کند.

برای انتخاب درب لابی به نکات زیر توجه کنید:

عایق صوتی حرارتی از فاکتور های اساسی است که باید به آن توجه کرد تا از ورود سر و صدا به داخل ساختمان و ورود حرارت به هنگام آتش سوزی جلوگیری شود. ظاهر درب لابی باید متناسب با معماری کل ساختمان انتخاب شود تا در نگاه مردم زیبا جلوه کند.

ضد سرقت بودن، دارای استحکام بالا، وزن مناسب و متناسب با اقلیم منطقه از نکات بسیار مهمی است که در هنگام خرید درب لابی باید به آن دقت شود. اگر شما در مناطق مرطوب زندگی می کنید باید در انتخاب درب لابی دقت کنید که اگر از جنس چوب است عایق سرما و حرارتی باشد تا بعد از مدتی دچار فرسودگی نشوند.

درب ضد سرقت ترک ، درب های لابی همگی باید از استاندارد های جهانی بهره مند باشند تا تمامی امنیت مورد نیاز یک ساختمان را برآورده سازند. به هنگام خرید دقت کنید که درب های معمولی را بجای درب های ضد سرقت به شما نفروشند.

توزیع رسانه ای توسط رپورتاژ ادز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۲۶ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این افراد به ۳۹ فقره سرقت اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای برخورد با سارقان مغازه، طرح مبارزه با سرقت به مدت 3 روز در سطح استان خراسان جنوبی با بهره گیری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس اجرایی شد. 

وی بیان کرد: ماموران در این طرح با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، 26 سارق را در سطح استان خراسان جنوبی شناسایی و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده سارقان به 39 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

صادقی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد. 

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی نیز از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ یدالله دهقان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از  تریلی، مقدار 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 12  میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر  کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دهقان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • فیلم| ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی