Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در مراسم بهره برداری از هزار و 700 پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد؛ افزود: سهم این استان از افتتاحیه های مذکور، 169 مدرسه با 843 کلاس درس می باشد.

وی با بیان این که زیربنای این پروژه ها 94 هزار متر مربع است؛ اظهار داشت: برای احداث و بهره برداری از آن ها 145 میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: جمعیت برخور دار از این پروژه ها در سطح استان 25 هزار دانش آموز می باشند که از نعمت فضای آموزشی مناسب برخور دار شدند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با رویکرد تحقق عدلات توزیعی، 82 پروژه از مجموع پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید در شهرها و 78 پروژه نیز در روستاها می باشد.  

رشیدیان گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی با یک میلیون و 222 هزار دانش آموز، 12 هزار آموزشگاه، 50 هزار کلاس درس و 84 هزار معلم، بعد از تهران گسترده ترین مجموعه در کشور است.

وی مشارکت خیران استان در امر مدرسه سازی را قابل تقدیر دانست و افزود: این عزیزان در پروژه های بهره برداری شده امروز نیز مشارکتی 50 درصدی داشته اند.

استاندار خراسان رضوی بابیان این که مجمع خیران مدرسه ساز، فعالیت خود را از کنار مضجع شریف امام مهربانی ها و علم و آگاهی آغاز کردند؛ تاکید کرد: اگر چه اقدامات قابل توجهی در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شده است ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب و سرانه ایده آل فاصله داریم که تحقق این مهم همراهی و همکاری بیشتر خیران را می طلبد.   

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان رضوی شورای آموزش و پرورش مدرسه معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است