Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@17:54:39 GMT

ابلاغ طرح افزایش ساعات کار معلمان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۰۵۹۸

طرح افزایش ساعت کار معلمان از هفته آینده ابلاغ می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه در این طرح ، ۶ ساعت به مجموع ساعت کار هفتگی معلمان اضافه خواهد شد، گفت: این طرح کاملاً اختیاری است و افرادی که از آن استفاده کنند از فوق‌العاده ویژه دریافتی بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گفته ترکمن، این طرح با هدف بهبود معیشت معلمان اجرا می شود و ساعت کار آنها از 24 ساعت در هفته به 30 ساعت افزایش می‌یابد .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود : مطابق قانون فوق‌العاده ویژه در طول سال به حساب معلمان واریز و در فیش حقوقی آنها لحاظ خواهد شد .
ترکمن با تاکید بر اینکه، در این طرح مزایای افزایش حقوق هنگام بازنشستگی هم لحاظ می شود ، گفت: معلمان با  6 ساعت کار بیشتر در هفته ، به فوق‌العاده ویژه آنها 25 درصد اضافه خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح ساعت کار معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در بعضی ساعات رگبار باران انتظار می رود.

وی افزود: بارش ها از بعداز ظهر بتدریج  ضعیف شده اما همچنان به صورت نقطه ای تا نیمه شب( به خصوص در نیمه شرقی استان) ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

 مبینی اضافه کرد: برای پنج شنبه، رشد ابر و بارش هایی رگباری و ضعیف در بخش هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش بینی می شود. 
روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، از روزجمعه تا سه شنبه هفته ی آتی افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • آسمان ابری و بادی تهران در پایان هفته
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد