Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي گفت :اردوي تدارکاتي در کشور پرتغال در مسير آماده سازي براي مسابقات جام بين قاره اي قطعي شده و امکان برگزاري آن را داريم .
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مارکو اوکتاويو سرمربي تيم ملي فوتبال ساحلي در خصوص شرايط حاکم بر تيم ملي فوتبال ساحلي و برنامه هاي پيش روي اين تيم به نکاتي اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*حس مي کنم با يک پشتيباني بزرگ از تيم ملي فوتبال ساحلي مواجه شده ايم
نشست خوب و بسيار مثبتي صبح امروز با ساکت و شهرياري داشتيم. حس کردم که با يک پشتيباني بسيار بزرگ از تيم ملي فوتبال ساحلي مواجه شده ايم. اين پشتيباني باعث مي شود تا برنامه هايي که براي آماده سازي تيم ملي تا جام جهاني داريم با برگزاري يک کمپ در برزيل و بدون اينکه مجبور به تغيير برنامه هايمان شويم، محقق شود.
*جوانگرايي پر ريسک و البته آينده داري را در پيش گرفته ايم
اينکه اردوي تدارکاتي در کشور پرتغال در مسير آماده سازي براي مسابقات جام بين قاره اي قطعي شده و امکان برگزاري آن را داريم يک نکته بسيار مثبت است. در تيم ملي فوتبال ساحلي يک جوانگرايي را آغاز کرده ايم که اکنون زمان استفاده از برترين ها در مسابقات بين المللي است. در واقع در اردوي پرتغال جوان هايي در تيم ملي حضور خواهند داشت که تجربه بازي هاي بين المللي را ندارند و با اين کار فرصت بسيار خوبي را برايشان ايجاد مي کنيم تا در شرايط تمريني بين المللي و بازي هاي دوستانه چالش انگيز حضور پيدا کنند. در اين اردو مي توانيم بازيکنان را با سبک بازيکنان اروپايي و به خصوص پرتغالي و برزيلي آشنا کنيم تا به خصوص جوان ها تجربه خيلي خوبي براي مسابقات جام بين قاره اي بدست آورند. البته که مي دانيم جوانگرايي هميشه پر ريسک و البته آينده است.
*دستاوردي مهم تر از رنکينگ جهاني را براي ايران به دست آورديم
به طور کلي رنکينگ جهاني براي ما مهم است اما مي دانيم که ما در اين زمينه متضرر شده ايم و شرايط به سود ما نيست. چون تقويم مسابقاتي آسيا از تقويم اروپا بسيار کوچک تر است و اين باعث مي شود تا تعداد حضور در مسابقات براي تيم هاي آسيايي و اروپايي يکسان نباشد و درنتيجه کسب امتيازات در شرايط برابر نيست. از نظرم مهم تر از رنکينگ جهاني، جايگاه واقعي ايران در سطح جهان است که باعث شده ايران را بعنوان يک تيم بسيار بزرگ بشناسند.
*آرزوي هميشگي ما کسب قهرماني است
مي دانم که توقع مردم از فوتبال ساحلي بسيار بالا رفته است. دليل اين موضوع هم افتخارآفريني هاي متعددي است که رقم خورده و به نوعي اين توقع را ايجاد کرده است. آرزوي ما اين است که هميشه قهرمان باشيم اما هر بازي و هر تورنمنت شرايط ويژه خود را دارد. خيلي سخت و پرانگيزه به کارمان ادامه مي دهيم تا يک تيم قابل رقابت براي هر مسابقه بسازيم تا رو در روي تيم هاي قدرتمند جهان تيمي کاملا رقابت پذير باشد.
*ايران در مسابقات انتخابي جام جهاني جنگنده خواهد بود
بدون ترديد رقابتهاي قهرماني آسيا (انتخابي جام جهاني) مسابقات بسيار سختي خواهد بود. درحال حاضر ايران، ژاپن و امارات هرکدام دو عنوان قهرماني را در اندوخته خود دارند اما من به اين تيم ها دو يا سه تيم ديگر را اضافه مي کنم. لبنان، عمان و بحرين ديگر تيم هاي قدرتمند آسيا هستند و از آنها نيابد غافل شد. بي شک ايران در مسابقات انتخابي جام جهاني مي جنگد تا مجوز حضور در جام جهاني را کسب کند و تلاش مي کنيم تا قهرمان شويم. قهرماني، نه تنها براي رسيدن به بيشترين تعداد قهرماني يک تيم در قاره، بلکه از نظر تاثير آن روي قرعه کشي جام جهاني بعنوان تيم اول آسيا مهم تر است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد

مرتضی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تلاش در راستای رفع موانع ثبت جهانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا در منطقه بی ارجمند شهرستان شاهرود بیان کرد: اقداماتی در این روستا صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به راه اندازی کتابخانه روستایی اشاره کرد.

وی افزود: به منظور ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی روستا و پایداری فرهنگی، کتابخانه روستای هدف گردشگری قلعه بالا نیز توسط دهیاری راه اندازی شد

رئیس میراث فرهنگی شاهرود ضمن اشاره به قرار گرفتن قلعه بالای بی ارجمند در مسیر ثبت جهانی، گفت: تفکیک زباله در این روستا یکی از برنامه‌هایی است که در راستای فرهنگ سازی اجرایی شد.

نظری بیان کرد: در راستای ثبت جهانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا و ایجاد پایداری زیست محیط تفکیک زباله و جمع آوری روزانه زباله‌های تفکیک شده توسط خودروی مخصوص حمل زباله انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: تمامی فروشگاه‌های صنایع دستی و سوپرمارکت‌های روستای هدف گردشگری قلعه بالا به دستگاه پرداخت الکترونیک مجهز هستند

کد خبر 6097704

دیگر خبرها

  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا/ دهقانی فیروزآبادی: حضور ۴۰۰ شرکت دانش‌بیان همراه در Inotex امسال
  • حسرت بزرگ سردار؛ وقتی کارلوس کی‌روش گفت: تعویض؛ خودم داوطلبانه قبول کردم
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد