Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شبستر گفت: دشمنان با جنگ روانی و اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و همه باید در این شرایط هوشیار باشند. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، حسن مستفید در نشست شورای اداری شهرستان شبستر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت:اخیرا روزهای سختی را شروع کرده ایم و در این شرایط در تمامی عرصه ها همه مورد امتحان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم تصریح کرد:دشمنان با جنگ روانی و اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و همه باید در این شرایط هوشیار باشند.

فرماندار شبستر ادامه داد:در جنگ اقتصادی همچون جنگ نظامی مرزها وجود نداشته و بی نظمی حاکم بوده و برنامه های مدونی از سوی دشمن اجرا می شود.

مستفید تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس هم وغم همه در جهت پیروزی بود و هر کس در نوبه خود کمک می کرد و فرهنگ حاکم در آن زمان موجب پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:در جنگ اقتصادی نیز نیازمند همکاری همه اقشار جامعه هستیم و اگر مردم ایستادگی داشته باشند مطمئنا به نفع شان خواهد بود.

مستفید تصریح کرد: در روزهای اخیر جو نامناسبی در جامعه حاکم شده و برخی ها با اعمال شان به سمت خود تحریمی حرکت می کنند که نتیجه آن کمبود برخی کالا ها در جامعه شده است.

فرماندار شبستر در پایان خاطرنشان کرد:در وضعیت فعلی همه مقصر بوده و باید به سمت بهبود وضعیت حرکت کنیم تا آرامش در جامعه برقرار شود.

انتهای پیام/م

R7887/P1486/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی‌هویتی را بین آنان گسترش دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،انسیه خزعلی امروز در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد گفت: دشمن در حال ترویج معضل بی‌هویتی در جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

وی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارتهای والدین برای بیدارسازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: پس از 6 ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی