Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بهشتی گفت:در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن این که بر ارتقای کیفیت فراگیر اصرار دارد به زودی شاهد سرمایه گذاری خاص در برخی از حوزه‌ها در دانشگاه خواهیم بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، شهرام یزدانی رئیس دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ماموریت‌های ویژه یا نقشه تمایز یافته این دانشگاه گفت: با اجرای این سند در جلسه هیات رئیسه دانشگاه موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ماموریت خاص حوزه‌های میان رشته‌ای دانشگاه را برشمرد و گفت: این حوزه‌ها شامل دو بخش سلامت و علوم انسانی و همچنین سلامت و فناوری هستند. در این دو حوزه میزان اولویت هرکدام از رشته‌ها و میزان وابستگی میان رشته‌ای آن‌ها بررسی شد و توانستیم حوزه‌های علمی که دانشگاه تمایل به سرمایه گذاری خاص در آن بخش دارد را شناسایی کنیم.

یزدانی خاطرنشان کرد: مرجعیتی که قرار است در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بنا شود دارای سه پایه اصلی است. یک پایه آن جایگاه امروز ما در کشور است، ستون‌های دیگر نیز در ارتباط با علوم میان رشته‌ای مربوط به سلامت و علوم انسانی و نیز سلامت و علوم فناوری در حد ریز رشته‌ها و مقاطع، کاملا مشخص است.

وی افزود: مقرر شد بخشی از ماموریت‌ها و رسالت دانشگاه از این پس تمایز یافته باشد.

رئیس دانشکده مدیریت و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اثرگذاری بسیار این طرح در جامعه و ارتقای کیفیت سلامت و آموزش اظهار داشت: دانشگاه‌ها جدای از رسالت عمومی خود باید در یک یا چند موضوع یا حوزه به سرمایه گذاری خاص بپردازند.

وی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن این که بر ارتقای کیفیت فراگیر اصرار دارد به زودی شاهد سرمایه گذاری خاص در برخی از حوزه‌ها در دانشگاه خواهیم بود به نحوی که در آینده شاهد توفیق دانشگاه از نظر ارایه خدمات کیفی در حوزه‌های آموزش، پژوهش و ارایه خدمات درمانی در سطح بین الملل باشیم.

یزدانی خاطرنشان کرد: کارگروهی از سوی هیات رئیسه دانشگاه برای نهایی کردن این حوزه مامور شدند که به محض نهایی شدن حوزه‌های مذکور سند رسالت تمایز یافته دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ابلاغ خواهد شد.

همچنین افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از پرداخت کمک هزینه پایان نامه‌های دکتری تخصصی (Ph.D) خبر داد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اظهار داشت: به منظور تداوم رشد پژوهشی و تولیدات علمی دانشگاه از پایان نامه‌های دکتری تخصصی (Ph.D) که پروپوزال آن‌ها به تصویب رسیده است مطابق سنوات گذشته حمایت به عمل می‌آید.

زرقی گفت: دانشجویان دکتری تخصصی (Ph.D) که پروپوزال آن‌ها به تصویب رسیده است و کمک هزینه ۶ میلیون تومانی دریافت نکرده اند از این پس ضمن اخذ تایید از معاونت آموزشی و پژوهشی؛ پایان نامه دانشجویان توسط معاونت توسعه و منابع دانشگاه تخصیص اعتبار خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: به منظور وحدت رویه بین دانشکده‌های دانشگاه و نیز تخصیص مناسب‌تر هزینه‌ها جهت انجام پایان نامه ها، این مبلغ بصورت اعتباری و با هماهنگی دانشکده مورد نظر تامین می‌شود.

زرقی افزود: دانشکده‌ها نیز موظف هستند ضمن نظارت بر روند هزینه کرد‌ها ترتیبی اتخاذ کنند تا دانشجویان مطابق سنوات گذشته بصورت قانونی و طبق ضوابط دانشگاه مراحل دفاع از پایان نامه‌ها را در زمان مقرر انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بهشتی دانشکده مدیریت سلامت و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه