Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، "مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی"، امام جمعه اهل سنت زاهدان امروز‌ در نشستی با حضور کادر اداری و آموزشی آموزش‌وپرورش بخش‌های نصرت‌آباد و کورین، با اشاره به اینکه  توجه به علم و دانش از تمام ضرورت‌ها و نیازهای ما مهم‌تر بوده و باید در اولویت قرار گیرد، گفت:تمام مشکلات و ناهنجاری‌های جوامع در اثر نبود علم و بی‌توجهی به دانش است و با گسترش علم بخش بزرگی از ناهنجاری‌ها برطرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر دارالعلوم اهل سنت زاهدان افزود: ایران اسلامی از طریق همین علم و آموزش آباد می‌شود و تا زمانی‌که در این زمینه توجه لازم صورت نگیرد، ما ایرانی آباد نخواهیم داشت.

مولوی عبدالحمید بیان کرد: متاسفانه منطقه و استان ما از لحاظ علمی و تخصص‌های دانشگاهی به دلیل مشکلاتی که در گذشته داشته‌ایم از دیگران عقب افتاده و نتوانسته‌ایم با سطوح علمی و آموزشی در کشور و دنیا رقابت کنیم؛ افت تحصیلی در منطقه فراوان است که همه ما باید برای رفع این معضل دست‌به‌دست هم دهیم.

وی با بیان اینکه معلمان و متعلمان جزو بهترین اقشار جامعه هستند، اظهار کرد: اگر آموزش و تعلیم با نیت خالصانه و خدمت به جامعه انجام شود، جهاد محسوب می‌شود.

امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود: تمام انسان‌های اندیشمند و فرهیخته از همین مدارس و دانشگاه‌ها سر بلند کرده‌اند؛ نخبگان و فرهیختگان آینده در میان همین دانش‌آموزان و دانشجویانی هستند که توسط معلمان و اساتید آموزش می‌بینند و تربیت می‌شوند.

مولوی عبدالحمید بیان کرد: الحمدلله در بخش‌های نصرت‌آباد و کورین در زمینه آموزش و تعلیم مدارس آموزش‌وپرورش تحول خوبی شده است؛ ما در گذشته نسبت به وضعیت آموزشی این بخش‌ها ناامید بودیم، اما امروزه پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده خرس قهوه‌ای و ۲ توله‌اش در اقلید + ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اقلید امروز، ۱۹ اردیبهشت از ساکنان جوامع محلی اطراف این روستا و جوامع عشایری خواست با همکاری بیشتر با یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید برای حفاظت بیشتر از این گونه جانوری حمایت شده کوشا باشند.

علی بخش نجاتی تاکید کرد: در این فصل که بیشتر جوامع محلی برای برداشت گیاهان داروئی به مناطق زیستگاه‌های این شهرستان می‌روند، ممکن است با گونه‌های حیات وحش برخورد داشته باشند، این افراد نباید زیستگاه‌های حیات وحش را ناامن و نا ایمن کنند، خرس وحشی از گونه‌های تحت حفاظت است و باید با رفتاری مهربانانه با این گونه در معرض انقراض برخورد شود.

به نقل از روابط عمومی محیط زیست فارس، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اقلید مشاهد خرس وحشی و دو توله خرس در اطراف روستای چشمه رعنا را فرصتی برای ازدیاد و افزایش این‌گونه حیات وحش دانست.

تصاویر کنجکاوی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر + فیلم کد خبر 850526 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان‌ فارس حیوانات - حیات وحش خبر مهم

دیگر خبرها

  • مشاهده خرس قهوه‌ای و ۲ توله‌اش در اقلید + ویدئو
  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای و ۲ توله‌اش در اقلید +فیلم
  • گسترش فرهنگ پژوهش در نمایشگاه هنر و خلاقیت دانش‌آموزان سما
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه مشخص و درمان می‌شود؟
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه تشخیص و درمان می‌شود؟
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع