Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالا و پایین آمدن قیمت ناگهانی دلار در این چند ماه یکی از تب های اصلی فضای مجازی بوده است. تبی که دیشب با سقوط قیمت دلار در فضای مجازی به تندتر از قبل شد. یکی از اتفاقات روز گذشته سقوط آزاد قیمت دلار بعد از نرخ‌های فضایی هفته پیش بود که باز هم بیشتر از قبل خریداران هفته گذشته دلار را به فروشنده های حال حاضر در صرافی‌ها تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت‌هایی که بسیاری علت افزایش نجومی آن را  به فعالیت‌های دلالان در بازار نسبت می‌دهند. اتفاقی که با واکنش قابل توجه کاربران در فضای مجازی هم رو به رو بود. این در حالی بود که شب گذشته هشتگ #سقوط_دلار به یکی از ترندهای اصلی توییتر تبدیل شد.

امیر علی صفا: بی‌بی‌سی فارسی که صدتومن بالا رفتن دلار رو با ذکر فوری ساعت ده شب می‌گفت، حتی در زیرنویس بعد از هشتمین خبرش و بعد از خبر درگذشت خواننده ارمنی فرانسوی هم هیچ اشاره‌ای به پایین آمدن چند هزار تومنی قیمت در امروز نکرده. ‏نکشیمون بی‌طرف :)

علی:‏ دلار در حال سقوط مقطعی است؛ در صرافی‌ها به ۱۴۳۵۰ رسیده و دلال زیر ۱۴۰۰۰ می‌خره! اما مهم اینه که یک‌صدم جوّی که در زمان بالارفتن ارز در فضای مجازی داشتیم رو الان نداریم!
‏گرونی رو فقط دوست دارید؟!

بابایی:‏ گزارش‌ها از بازار ارز تهران می‌گوید شیب قیمت دلار نزولی شده و در روزهای آینده نمود بیشتری خواهد داشت. ‏روند کُند دیروز و امروز نیز به دلیل مقاومت دلال‌هایست که در قیمت بالا خرید کرده‌اند و حاضر به ضرر نیستند ولی با مداخله بانک مرکزی چاره‌ای جز کوتاه آمدن ندارند.

‏آدم بن حوا: دلار که کشید پایین، قیمت نفت هم رفته بالا، تروریستای کومله هم اعدام شدن، نتانیاهو هم که اوسکل شده بود، با مفسدین اقتصادی هم که برخورد شد، توی کمتر از چندهفته دوبار توی عراق و سوریه مواضع تروریستا رو هم که زدیم. شما خودتو بذار جای یه ضدانقلاب، داغون نمیشی؟ از درون متلاشی نمیشی؟ :)

جنلی: دلار رسید به ۱۹هزار تومن ۶تا موشک زدیم شد۱۱هزار ! ‏لابد دم FATF گرم!

زهرا طباخی: بعد پایان جنگ تحمیلی دلار یک شبه از 150 به 50 تومان رسید و یک قطعه از بهشت زهرا سهم سودجویانی شد که به دنبال سوءاستفاده از شرایط ناپایدار اقتصاد کشور بودند. نگرانم این دور هم ⁧‫#سقوط_دلار‬⁩ تلفات جانی به همراه داشته باشد! آروم آروم اخبار کاهش نرخ دلار را به کلان سرمایه داران بدهید.

شهرزاد:‏ یه کانال تلگرامی که لحظه به لحظه گزارش بالا رفتن ⁧‫دلار‬⁩ میداد از ظهر تا الان پست نگذاشته... الان لینک داده برای دانلود افسانه جومونگ!

دلبر: ‏امیدوارم دلار انقد ارزون شه که تمامی ِنژاد محتکرین و گرون‌فروشان یکجا سکته کنند و مملکت پاکسازی بشه./ مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه یازدهمین همایش سراسری مسؤولان جوامع فرهنگی قرآنی عصر که امروز در سالن غدیر مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر پویش ستاره‌های زمین برگزار شد.

در بخش همایش ستاره‌های زمین و فضای مجازی آقای نصری از استان کرمان، در بخش ستاره ساز و فضای مجازی آقای میراحمدی از استان چهارمحال‌وبختیاری با کشف ۶۰۰ مربی ستاره ساز و در بخش سرکشی از جلسات خانگی آقای قادری از استان یزد حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص میز معرفی پویش ستاره‌های زمین و سرکشی از جلسات خانگی آقای جهان‌آرا از استان همدان، در شاخص تبلیغات محیطی حجت‌الاسلام دهقان‌دار از استان البرز و در شاخص برگزاری نمایشگاه ستاره‌های زمین آقای روزبه از استان فارس رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد خبر 6089236 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی