Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرا؛ فرهنگسرای اشراق و نگارخانه آفرینش نقش، میزبان آثار نقاشی آبرنگ با عنوان «آب و رنگ» زهره ثقفی است. این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه پنجم مهرماه کار خود را آغاز نموده و به مدت یک هفته میزبان تهرانی‌هاست.

زهره ثقفی از محضر اساتیدی چون عبدالحسینی، جمشیدی و دیگر اساتید نام‌دار در این حوزه بهره برده است و در حال حاضر نیز زیر نظر محسن درخشان که در نقاشی آبرنگ صاحب سبک است، کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهر ثقفی در مورد آثارش در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «آب و رنگ» در فرهنگسرای اشراق بخشی از فعالیت­های دنیای آبرنگ من است که شامل 30 اثر است. رونمایی از دو کتاب آبرنگ 1 و 2 که مشتمل بر 100 اثر نقاشی آبرنگ است و تعداد محدودی از طراحی‌ها از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

279 / 279 آب و رنگ زهره ثقفی فرهنگسرای اشراق نقاشی نمایشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آب و رنگ فرهنگسرای اشراق نقاشی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»

ایسنا/سمنان  شهردار سمنان و رئیس مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری دو رویداد بین المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم» در آینده نزدیک در شهر سمنان خبر داد.

دکتر حسین موسوی ۷ اردیبهشت ماه در نشست با اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با اشاره به عضویت سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین المللی شهرهای جاده ابریشم اظهار کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه هایی بین سمنان با شهرهای در مسیر راه ابریشم به امضا می رسد.

وی از برنامه ریزی برای برپایی همایش ها و سلسله برنامه هایی با عنوان و نام راه ابریشم خبر داد و افزود: طرح ها و پروژه های مختلف در سطوح ملی و بین المللی از سوی مرکز بین المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان هدفگذاری شده که در آینده برگزار می شود.

همچنین در این نشست اعضای منتخب ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، آمادگی خود را جهت مشارکت در برنامه های آتی این مرکز اعلام کردند.

کنسرت ارکستر سمفونیک نغمه پردازان راه ابریشم با مشارکت مرکز بین المللی جاده ابریشم سمنان، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۹:۲۱ در سالن تئاتر شهر سمنان به اجرای موسیقی فاخر ایرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد