Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر سه شنبه در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)، با بیان اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص)۲ در مصلی خاتم الانبیای زنجان برگزار می شود، افزود: همزمان با مرحله اول ۱۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان زنجان اعزام شدند که در حال حاضر نیز در حال خدمات رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحله نخست رزمایش از نهم شهریور ماه سال جاری در استان های مختلف آغاز شد و در استان زنجان نیز این همایش در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

کرمی با بیان اینکه  ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سال ۹۲ تا کنون پرداخت کرده است، ادامه داد: ۲ هزار و ۹۰۰ طرح در این مدت در راستای سیاس های اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش روز پنج شنبه ۱۲ مهر در مصلی خاتم الانبیای زنجان اجرا می شود، گفت: این رزمایش در واقع اعلام آمادگی برای اطاعت از امر ولی امر مسلمین و خنثی کردن توطئه های دشمنان محسوب می شود.

سردار جهانبخش کرمی با اعلام اینکه تمرینات تاکتیکی گردان ها در مرحله انجام شد و این گردان ها در این مرحله نیز حضور دارند، افزود: سخنران این رزمایش پور  جمشید معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان  با اشاره به اجرای ۵۸ پروژه توسط گروه های جهادی در مناطق استان زنجان، گفت:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز فعالیت های خوبی انجام داده است.

کرمی با یادآوری حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه، افزود: این حمله پاسخ دندان شکنی به ابرقدرت های یاوه گو است.

وی ادامه داد: این حمله موشکی این پیام را داد که فرزندان انقلاب گوش به فرمان ولایت هستند و دشمنان از هر جایی علیه انقلاب و نظام اسلامی طمع تجاوز داشته باشند، پاسخ دندان شکنی به آنها داده می شود.

کرمی با اشار به ایجاد فتنه توسط دشمنان در طی دو سال گذشته، افزود: در خوزستان نیز در سال جاری شاهد فتنه گری دشمنان بود.

کد خبر 4418827

منبع: مهر

کلیدواژه: رزمایش سپاه پاسداران سردار کرمی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد شیراز شهرکرد ماه محرم حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس جنگ تحمیلی اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد

ابوالفضل رفیعی گفت: در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق اخذ رای سیار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند و رای دهند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه همه شرایط در این ۲ حوزه برای فرایند رای گیری مهیاست، تاکید کرد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نمی کند.

وی اظهار کرد: متولدان ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

 استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی مردم استان در ۱۱ اسفند سال گذشته، سه منتخب به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با ۲ کرسی، مصطفی طاهری به عنوان نفر اول این حوزه با کسب ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای راهی بهارستان شد و ۲ نفر بعدی یعنی نبی الله محمدی با کسب ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است