Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@14:03:49 GMT

مونیکا بلوچی در نقش زلیخا +عکس همسرانش

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۶۷۳۷

مونیکا بلوچی در نقش زلیخا +عکس همسرانش

مونیکا بلوچی monica bellucci مدل و بازیگر مشهود سینمای هالیوود متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ در اومبریا ایتالیا است و قد او ۱۷۳ است.

وی فارغ التحصیل رشته حقوق است .

یکی از نقش هایی که او در طی دوران حرفه ای بازیگری خود بازی کرده است نقش زلیخا می باشد .

فیلم حضرت یوسف در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی راجر یانگ ساخته شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونیکا بلوچی نقش زلیخا را در این فیلم سینمایی بازی کرد .

عکس مونیکا بلوچی در نقش زلیخا

مونیکا فعالیت خود را در سن ۱۶ سالگی و به عنوان یه مدل آغاز کرد و هم اکنون به عنوان بازیگر نیز فعالیت می‌کند.

او بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ با نیکولا فارون نامزد بوده است اما هنگامی که از او جدا می‌شود با وینسنت کاسل ازدواج می‌کند. مونیکا بلوچی در سال ۲۰۱۳ از وینسنت کاسل جدا می شود.

«مونیکا بلوچی» بازیگر ایتالیایی و «ونسان کسل» بازیگر فرانسوی پس از ۱۴ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

این زوج که برای اولین بار در صحنه فیلمبرداری فیلم «آپارتمان» (۱۹۹۶) در فرانسه مقابل هم قرار گرفته بودند پس از ۱۴ سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند.

«بلوچی» در مصاحبه سال ۲۰۱۱ با «لندن تایمز» به داشتن رابطه نزدیک با خاندان سلطنتی اذعان داشته و گفته بود در نظر دارد زندگی خود را به خانواده اشراف مرتبط کند.

مونیکا بلوچی در مالنا

مالنا (به ایتالیایی: Malèna) فیلمی ایتالیایی به کارگردانی جوزپه تورناتوره با بازی مونیکا بلوچی محصول سال ۲۰۰۰ بر اساس داستانی از لوچانو وینچنزونی است. این فیلم در جزیره سیسیل فیلمبرداری شده‌است.

داستان فیلم از سال ۱۹۴۰ و شرکت ایتالیا در جنگ جهانی دوم آغاز می‌شود؛ همسر مالنا، نینو اسکوردیا به جنگ می‌رود و مالنا در شهر کوچکی در جزیره سیسیل همراه با امید به پایان جنگ و بازگشت شوهرش تنها می‌ماند.

فیلم در ادامه به زندگی فلاکت‌بار مالنای تنها و زیبا و همچنین ماجرای عشق شیفته وار پسری تازه بالغ به او می‌پردازد. مالنای زیبا به زودی برخوردهای جدیدی از اهالی روستا دریافت می‌کند. او هر گاه از پیاتزا می‌گذرد، با نگاه‌های شهوانی و صدای سوت مردان و نگاه سنگین و پچ پچ‌های زنان رو به رو می‌شود. سپس خبر کشته شدن همسرش به او می‌رسد و پدرش که او را طرد کرده‌است نیز در بمباران سیسیل به وسیله متفقین کشته می‌شود. او «دیگر تکیه گاهی ندارد و هیچ‌کس نیست که از ارزش‌های اخلاقی او دفاع کند و هدف شکار جنسی او است. پس از هتک حرمتی که دندانپزشک شکست خورده از او می‌کند، باید در دادگاه از اتهام «رفتار نانجیبانه» که او را به آن متهم کرده‌اند، دفاع کند یا به مدت دو سال به زندان برود.» وضع زندگی مالنا روز به روز بدتر می‌شود و تاجری محلی شکر و قهوه و مایحتاج او را به ازای رابطه جنسی به او می‌دهد. مالنا تسلیم شده و روسپی مردان محلی و سپس افسران آلمانی می‌شود.

بخش‌های مهمی از فیلم به نمایش روابط جنسی مالنا می‌گذرد. حدود ۱۷ دقیقهِ نسخه‌ای از فیلم که در ایالات متحده به نمایش درآمده، سانسور شده‌است .

عکس بهروز وثوقی و مونیکا بلوچی



ساتین

Monica Bellucci اصالت مونیکا بلوچی بازیگر زیبای هالیوود بازیگر فیلم های مستهجن بازیگران مشهور خارجی بازیگران معروف زن خارجی بیوگرافی بازیگران هالیوود بیوگرافی مونیکا بلوچی زن ایتالیایی عکس بازیگران هالیوود عکس جدید مونیکا بلوچی فساد در سینمای هالیوود مونیکا بلوچی در مالنا همسر مونیکا بلوچی ۱۳۹۷-۰۷-۱۰مدیر

منبع: ساتین

کلیدواژه: بازیگر فیلم های مستهجن زن ایتالیایی عکس بازیگران هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد

آفتاب‌‌نیوز :

مادر جوان و باکلاس ارسلان قاسمی، بازیگر نقش کودکی بیژن در سریال چشم باد را می‌بینید.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگر شدن احسان روزبهانی + فیلم
  • فیلم| صحبت کردن بازیگر زخم کاری به زبان و لهجه افغانستانی
  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • فیلم| رفتار عجیب بازیگر زن روی آنتن زنده!
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • (ویدیو) رفتار عجیب بازیگر زن روی آنتن زنده!
  • ببینید | رفتار عجیب بازیگر زن روی آنتن زنده!
  • همه چیز درباره عشق، ازدواج و فرزندان یوسف و زلیخا
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر