Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوحه- ایرنا- در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده، تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به 200 نفر نیز نمی رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روزهای گذشته تمامی باشگاه های فوتبال قطری با تبلیغات گسترده و صدور بیانیه های متعدد تلاش کردند تا هواداران فوتبال را برای تشویق تیم السد به ورزشگاه جاسم بن حمد بکشانند تا از این نماینده این کشور برابر پرسپولیس ایران حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود در حالی که حدود 45 دقیقه به آغاز دیدار حساس پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه در خوش بینانه ترین حالت 200 نفر است.
همچنین با توجه به تدابیر ویژه امنیتی قبل از ورود به ورزشگاه و استفاده از دستگاه های خاص برای بازرسی خودروهای ورودی به نظر می رسد که برادر امیر فعلی قطر که مالک باشگاه السد قطر است، قرار است به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه جاسم بن حمد حاضر باشد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که بدلیل اخراج در دیدار برگشت برابر الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی در تهران از روی نیمکت، محروم است نیز در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارد تا بازی شاگردانش را از دور به نظاره بنشیند.
لوگوی بزرگی از نشان لیگ قهرمانان آسیا در دایره میانی میدان نصب شده که این موضوع جلوه ای خاص را به زمین فوتبال ورزشگاه بخشیده است.
حدود 50 نفر از هم وطنان ایرانی نیز با پوشیدن لباس های سرخ و در دست داشتن پرچم های ایران و باشگاه پرسپولیس در ضلع غربی ورزشگاه حضور دارند و لیدرهای باشگاه پرسپولیس در حال ساماندهی به آنها برای حمایت از نماینده ایران هستند.
تیم پرسپولیس ایران بعد از ظهر روز یکشنبه وارد دوحه شد، از ساعت 19 روز گذشته به مدت یک ساعت و نیم در زمین شماره 4 مجموعه ورزشی اسپایر دوحه تمرین کرد و دیروز نیز در استادیوم «جاسم بن حمد» ورزشگاه محل برگزاری مسابقه، یک جلسه تمرینی برگزار کرد.
بازی برگشت 2 تیم اول آبان ماه آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
تیم پرسپولیس ایران پیشتر موفق شد تیم پرستاره الدحیل قطر را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.
تیم السد هم در 2 بازی رفت و برگشت موفق شد تیم استقلال ایران را از پیش رو بردارد.
خاورم**1508**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ قهرمانان آسيا پرسپوليس السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!