Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@21:28:14 GMT

پروانه فعالیت 95 شرکت حمل و نقل لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۸۷۶۸

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، عباسعلی بنی‌اسدی افزود: براساس اختیارات قانونی این سازمان و با توجه به اسناد و اطلاعات ثبت شده در سامانه صدور بارنامه و کارکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا در سامانه‌های مکانیزه، به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقلی که باوجود معرفی کامیون‌های ملکی بعنوان مبنا و مستند اخذ پروانه فعالیت، در مهرماه امسال کارکردی نداشته و پاسخگوی تقاضای صاحبان کالا نبودند، رسیدگی و پروانه فعالیت آنها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از دهه 70 به بعد در راستای توانمندسازی شرکت‌های حمل و نقلی، به شرکت‌هایی که کامیون‌های ملکی ارایه کنند،‌ مجوز فعالیت حمل و نقل کالا صادر می‌شود، افزود: دریافت این مجوزها برای شرکت‌های حمل و نقل، تعهد صنفی ایجاد می‌کند و شرکت از زمان تأسیس باید همواره و در هر شرایطی در جابه‌جایی کالا و خدمات فعالیت و کارکرد داشته باشد و در صورت اهمال در اجرای این تعهد صنفی، با این شرکت ها مطابق قانون برخورد می شود.
بنی‌اسدی تصریح کرد: در این مرحله در مورد شرکت‌های متخلفی که تعداد کامیون‌های ملکی در اختیار کمتر از 10 دستگاه بوده، برای بار اول تذکر کتبی صادر شده است که در صورت ادامه این روند، برخوردهای شدیدتری اعمال خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اول آذرماه سال گذشته ضوابط جدید تاسیس و بهره برداری از شرکت های حمل ونقل بین شهری را ابلاغ کرد و همه شرکت های حمل ونقل موجود در کشور ملزمند این ضوابط را اجرا کنند و طبق این ضوابط در صورت توقف فعالیت های حمل ونقل این شرکت ها، پروانه فعالیت آنها توسط این سازمان بررسی و در صورت تخلف لغو می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی بحرین سرایا الشتر از هدف قرار دادن مقر شرکت مسئول حمل و نقل زمینی صهیونیستی (Trcuknet) در شهر ام الرشرش توسط هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد