Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@07:32:37 GMT

اعتصاب کامیون‌داران در زنجان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۸۸۶۱

به گزارش پارس نیوز، 

ایرج دست نشان اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها در فضای مجازی شایعه پراکنی می‌کنند و ادعا می‌کنند که سیستم حمل و نقل کار نمی‌کند.

وی افزود: خوشبختانه استان زنجان یک استان آرامی است و خبری در مورد اعتصاب کامیون‌داران وجود ندارد.

دست‌نشان با اشاره به سخنان معاون اول قوه قضاییه در خصوص مجبور کردن کامیونداران به اعتصاب گفت: در استان زنجان چند مورد خاص اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه گریزی به مبلغ کرایه اتوبوس‌ها برای حمل و نقل مسافر به مرزهای ایران و عراق به مناسبت اربعین خبر داد و گفت: این مبلغ توسط شورای صنفی تصمیم گیری می‌شود و طی روزهای آینده مشخص می‌شود‌

وی تاکید کرد: مبلغ کرایه‌ها نباید بازدارنده باشد چونکه اگر مبلغ کرایه بالا باشد مردم با خودروی شخصی خود تصمیم به سفر می‌کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فضای مجازی حمل و نقل معاون اول ایران و عراق استان زنجان ایران و عراق راهداری و حمل و نقل جاده فضای مجازی معاون اول پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با این سازمان اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

بیشتر بخوانید

افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد

وی افزود: در این طرح بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

میرزاییان اضافه کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارتخوان در تاکسی، بصورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان