Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ۱۰ مهرماه ۹۷ تصویری از آمار دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی شاغل به تحصیل در خارج، انتقالی به دانشگاه های داخل منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح جلسه گفته است: «موضوع انتقال دانشجویان پزشکی شاغل به تحصیل در خارج، به دانشگاه های داخل در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد؛ دکتر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: حتی یک دانشجو هم به دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتقل نشده است.»

در تصاویر منتشر شده از سوی صادقی، یکی از جداول مربوط به کشورهایی است که دانشجویان ایرانی در دانشگاه های آن کشورها مشغول به تحصیل بوده اند و تقاضای انتقال کرده اند.

در تصویر زیر میزان پذیرش دانشجویان انتقالی از خارج از کشور به دانشگاه های داخل در دو سال ۹۶ و ۹۷ اعلام شده است.

صادقی پیش از این هم در ۸ مهرماه ۹۷ تصویری از تذکر به وزیر بهداشت به خاطر پذیرش بدون آزمون و انتقال تبعیض آمیز دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور به دانشگاه های برتر داخلی منتشر کرده بود.

کد خبر 4419443

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان ایرانی خارج از کشور دانشگاه های علوم پزشکی محمود صادقی نقل و انتقال دانشجویان وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خوابگاه دانشجویی دانشگاه پیام نور دانشگاه تهران وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران اساتید دانشگاه سال تحصیلی جدید دانشجویان ایرانی خارج از کشور دانشگاهیان مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند