Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رودبار در مجلس‌ گفت: حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه قدرتمندانه و دندان شکن بود. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ استانها گیلان نظرات

منوچهر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ حملات موشکی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه که در پاسخ به اقدامات ناجوانمردانه آنان در کشورمان به انجام رسید پاسخی قدرتمندانه و کاملاً دندان‌شکن به دشمنان نظام و حامیان آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودبار در مجلس عنوان ضمن محکوم کردن حملات تروریستی و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان‌مان عنوان کرد: تحرکات تروریستی اخیر در خوزستان و شهر اهواز که به‌دست گروهک‌های معاند و دشمنان نظام انجام شد به‌وسیله عملیات دفاعی سپاه پاسداران به‌خوبی پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها پیش از این در امکان ‌مذهبی نظیر مشهد مقدس و مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) دست به اقدامات تروریستی زده بودند افزود:‌ حمله تروریستی آن‌ها به مجلس و به شهادت رساندن جمعی از مردم مظلوم اهواز ضرورت دقت بیشتر در مسائل امنیتی را دو چندان می‌کند.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر لزوم هوشیاری بیشتر در مسائل حراستی،‌ نظامی،‌ امنیتی و اطلاعاتی بیان داشت:‌ بعد از حوادث تلخ اهواز و کشتار ناجوانمردانه تعدادی از هموطنانمان ضرورت یک اقدام و پاسخ قاطعانه کاملاً حس می‌شد که با قدرت تمام توسط سپاه انجام شد.

عضو فراکسیون امید مجلس اقدامات تلافی‌جویانه نیروهای سپاه را لازم و ضروری اعلام کرد و ابراز داشت:‌ مطمئناً این حملات انجام شده مرحله نخست کار است بنابراین دشمنان باید بدانند حتماً پاسخ‌های دندان‌شکن‌تر و کوبنده‌تری را از جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به اینکه هرگونه اقدام ناجوانمردانه دشمن جهت حمله به زنان،‌ کودکان و نیروهای نظامی با عکس‌العمل سخت جمهوری اسلامی روبه‌رو می‌شود گفت:‌ تمام گروهک‌ها و حامیان آن‌ها که کوچک‌ترین سوءنظری به مردم و کشورمان دارند باید منتظر چنین پاسخ‌های سختی باشند.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس احتمال اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و قرار دادن آن در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» را منتفی دانسته است.

در جلسه‌ای که امروز در مقابل کمیته روابط بین‌المللی و دفاعی مجلس اعیان انگلیس برگزار شد دیوید کامرون موضع دولت کشورش در قبال طرح قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» را تشریح کرد.

او در پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان توضیح داد که انجام چنین اقدامی علیه سپاه ضرورت ندارد و وضعیت فعلی که کلیت سپاه در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته کفایت می‌کند. 

کامرون گفت: «همه اقداماتی که ما باید برای اعمال فشار علیه ایران انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که اگر جایی آنجا کار غیرقانونی انجام دهند می‌توانند علیه ان‌ها اقدام کنیم در چارچوب نظام تحریم‌هایی که تقویتشان کرده‌ایم وجود دارند.»

وی در ادامه گفت: «ما کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کرده‌ایم. وقتی که من از نهاد‌های مجری قانون، پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم آیا این گام اضافی [برای قرار سپاه دادن در فهرست سازمان تروریستی]لازم است پاسخ آنها منفی است.»

دیپلمات ارشد انگلیس در ادامه توضیح داد که چنین اقدامی علاوه بر آنکه سودی ندارد باعث تخریب روابط دیپلماتیک میان دو کشور خواهد شد. 

او گفت: «اگر بخواهم صادق باشم چنین اقدامی یک ضرر هم دارد و آن هم این است که عملاً روابط دیپلماتیک ما را پایان خواهد داد.»

وی در ادامه گفت: «هنگامی که می‌خواهیم از تشدید درگیری‌ها جلوگیری کنیم، هنگامی که می‌خواهیم پیام مستقیمی به ایرانی‌ها ارسال کنیم من می‌خواهم خودم گفتگو انجام دهم. نمی‌خواهم اینطور باشد که به همتای فرانسوی‌ام زنگ بزنم و بگویم که ممکن است این پیام را به ایرانی‌ها برسانید؟»

دیوید کامرون در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم که این در راستای منافع بریتانیا نیست و چنین اقدامی نه تنها رویه ما را تقویت نخواهد کرد بلکه از بسیاری جهت باعث تضعیف آن خواهد شد.»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟