Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهندس اسماعيل مفرد بوشهري با اعلام خبر فوق بیان کرد: با مصرف 2 ميليارد و 561 ميليون متر مكعب گاز درشش ماهه اول امسال شاهد افزايش 6 درصدي مصرف گاز در استان قزوین نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده ایم که این افزایش مصرف مربوط به افزایش گاز تحویلی به نیروگاه شهید رجایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل شركت گاز استان قزوين افزود: در 6 ماهه گذشته بخش های خانگی ، صنعتی و تجاری استان 863 هزار متر مکعب گاز مصرف کرده اند که این مقدار معادل 34 درصد کل مصرف شده استان می باشد و این در حالیست که 66 درصد مابقی، تحویل نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مجتمع مصرف کننده گاز استان شده است.
بوشهری با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و پیش بینی افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی گفت: شرکت گاز استان قزوین با انجام تعمیرات دوره ای و اضطراری در ماه های گذشته از آمادگی لازم برای تحویل مستمر و ایمن گاز به مشترکین خانگی در ماه های سرد برخوردار است و امیدواریم با رعایت مدیریت مصرف توسط مردم عزیز استان و همچنین رعایت نکات ایمنی سال جاری را با بهترین حالت مصرف بهینه و ایمن سپری نماییم.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین

اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در حال حاضر میزان اوج مصرف برق در استان قزوین ۸۰۰ مگاوات است که در این راستا با نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند حدود ۶۰ درصد مشترکین با مصرفی معادل ۵۰۰ مگاوات تحت پوشش کنتور هوشمند قرار گرفته اند.

وی افزود:  با نصب حدود ۳۰ هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان تلاش می‌کنیم تا شروع اوج مصرف بتوانیم حدود ۷۵ درصد مشترکین را تحت پوشش این کنتور‌ها قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل