Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@04:38:10 GMT

دانشجو معلمان مبلغ بشردوستی در جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۴۶۸۷

دانشجو معلمان مبلغ بشردوستی در جامعه هستند

 

به گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد 11 مهرماه در نشستی با رییس دانشگاه فرهنگیان یزد ضمن معرفی فعالیت های جمعیت هلال احمر استان و همچنین فعالیت های انجام شده در طی سال های اخیر توسط کانون دانشجویی هلال احمر اظهار کرد: کانون دانشجویی هلال احمر نهادی غیر سیاسی و غیر دولتی است که در جهت تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها، کوشش برای برقراری دوستی، تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در قالب ضوابط اساسنامه به منظور تحقق اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دانشگاه ها در موسسات آموزش عالی کشور تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تشکر از دبیران و اعضاء کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان یزد افزود: خوشبختانه فعالیت آزمایشی کانون هلال احمر در این دانشگاه بازخورد مناسبی درسطح دانشگاه داشته است که کانون های فعال و درخشنده ای در دانشگاه فرهنگیان داریم.
حرازی زاده با بیان اینکه دانشجو معلمان می توانند مبلغان بشردوستی در جامعه باشند بیان کرد: کانون های دانشجویی برای ما بسیار دارای اهمیت هستند و امیدواریم با وجود اعضا فعال بتوانیم در کاهش آسیب های اجتماعی و ارائه فعالیتهای اجتماعی خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
سیدجواد میرحسینی، سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد نیز در این نشست ضمن گزارش فعالیت کانون های دانشجویی هلال احمر استان ییان کرد: در سال های گذشته دو کانون فعال در سطح دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد و فاطمه الزهرا(س) داشتیم که بسیار عملکرد قابل قبول و درخشانی داشتند.
سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: یکی از محورهای اصلی ما آموزش ها می باشد که با کمک اعضا کانون های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آن را در بین مردم و سطح جامعه گسترش دهیم .
میرحسینی با بیان اینکه تقویم اجرایی و سالیانه تنظیم و فعالیتهایی مشترک در نظر گرفته شده است گفت: همچنین در فیلدهایی چون اشتغال زایی و کارآفرینی جوانان از قبیل طرح بومینو ورود کردیم و امیدواریم این روند را با مشارکت دانشگاه ها و اعضا جوانان و کانون های دانشجویی ادامه دهیم.
رضایی، رییس دانشگاه فرهنگیان یزد نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات هلال احمر اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان متفاوت تر از بقیه دانشگاه ها می باشد بواسطه اینکه دانشجویان آن در بدنه جامعه هستند و با دانش آموزان زیادی سر و کار خواهند داشت.
رضایی جمعیت هلال احمر را یکی از سازمان های بسیار مهم با پشتوانه نیروهای مردمی در سطح کشور و نیز در جامعه بین الملل عنوان کرد و گفت: ما خواستارهمکاری های بیشتر در بحث آموزش در جامعه، استفاده از ظرفیت های متقابل، برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه و برگزاری مانورهای امدادی در دانشگاه هستیم.
رییس دانشگاه فرهنگیان یزد بیان کرد: در سال گذشته کانون های دانشجویی هلال احمر دانشگاه فرهنگیان در سطح استان و کشور درخشش خوبی داشتند و انشالله این روند را بتوانیم ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه باید جاذبه های ایجاد شود تا بتوان جذب حداکثری داشته باشیم گفت: برای دانشجویان جدیدالورود نیز باید زمینه را آماده و آنها را با فعالیتهای هلال احمر آشنا سازیم تا بتوانیم تعداد عضو بیشتری را جذب نماییم.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد هلال احمر یزد مبلغان بشر دوستی دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم و خیرین در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، گفت: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت این نهاد امدادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله سوده اظهار کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که تعداد زیادی از این افراد معلمان هستند، همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

آسوده با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

کد خبر 749633

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو