Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@00:34:23 GMT

تصاویر: ۴۲ نوع اسکناس و سکه دلار و سنت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۵۴۳۲

تصاویر: ۴۲ نوع اسکناس و سکه دلار و سنت

دلار امریکا رایج‌ترین ارز جهان است، و بسیاری از کشورها از این ارز به‌عنوان جایگزین مقبول ارز خودشان استفاده می‌کنند. ولی برخی از کشورها این ارز را به عنوان واحد پول خودشان برگزیدند. آن‌ها هیچ کنترلی بر این ارز ندارند، تنها صندوق ذخیره‌ی فدرال در واشنگتن است که سیاست‌های پولی را وضع می‌کند.

در ادامه تصاویری از انواع اسکناس و سکه دلار و سنت را می بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

5 سنتی توماس جفرسون 10 سنتیجرج واشنگتن 25 سنتی توماس جفرسون 50 سنتی جرج واشنگتن 5 سنتی جرج واشنگتن 10 سنتی جرج واشنگتن 25 سنتی جرج واشنگتن 3 سنتی جرج واشنگتن 5 سنتی اسپنسر کلارک 10 سنتی جرج واشنگتن 25 سنتی ویلیام پی. فسندن 10 سنتی مجسمه آزادی 15 سنتی مجسمه کلمبیا 25 سنتی جرج واشنگتن 50 سنتی آبراهام لینکلن 50 سنتی ادوین استنتون 50 سنتی ساموئل دکستر 10 سنتی ویلیام مریدث 25 سنتی رابرت جی. واکر 50 سنتی ویلیام اچ. کرافورد 50 سنتی فرانسیس اسپینر 50 سنتی فرانسیس اسپینر 50 سنتی عدالت و مقیاس 50 سنتی جرج واشنگتن اسکناس یک دلاری آمریکا (۱ $) و بر روی آن عکس جرج واشینگتن نقش بسته است؛ و بر پشت آن نشان آمریکا می‌باشد 2 دلار 2 دلار جرج واشنگتن 2 دلار توماس جفرسون 2 دلار جرج واشنگتن 5 دلاری عکس آبراهام لینکلن؛ و بر پشت آن یادبود لینکلن نقش بسته است. 10 دلار بر روی این اسکناس چهره الکساندر همیلتون از پدران بنیان‌گذار ایالات متحده آمریکا و مؤسس نظام مالی این کشور نقش بسته است. 20 دلار 50 دلار 100 دلاری تصویر بنجامین فرانکلین سیاستمدار، مخترع، و دیپلمات اهل ایالات متحده آمریکا نقش بسته است. در پشت این اسکناس یک تصویر از سالن استقلال است. 500 دلار 1000 دلار اسکناس ۵٬۰۰۰ دلاری اسکناس ۱۰٬۰۰۰ دلاری اسکناس ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری اسکناس 1 میلیون دلاری

منبع: فردا

کلیدواژه: دلار پول سنت عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

چگونه ارز دانشجویی بگیریم؟

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 849581 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت