Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:44:33 GMT

‏خط لوله انتقال فرآورده ری ـ ساری مجددا فعال شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۶۳۳۷

‏خط لوله انتقال فرآورده ری ـ ساری مجددا فعال شد

با تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت منطقه شمال شرکت خطوط لوله و ‏مخابرات نفت ایران، خط لوله 12 اینچ انتقال فرآورده ری – ساری مجدداً در مدار ‏عملیاتی قرار گرفت‎.‎

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ارسلان رحیمی مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال با اشاره به تلاش سه روزه متخصصان منطقه شمال برای مهار نشتی بنزین و ترمیم پارگی خط لوله 12 اینچ فرآورده های نفتی ری ـ ساری در منطقه سوادکوه، از اتمام این عملیات شبانه‎روزی و بازگشت خط لوله به مدار انتقال در ساعت 21:30 شب گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی حساسیت بالای این عملیات را مهم ارزیابی کرد و افزود: با اقدامات پیشگیرانه انجام شده، علاوه بر جلوگیری از بروز حوادث ثانویه، خسارت‎های زیست محیطی نیز به کمترین ممکن رسید.

رحیمی با قدردانی از نقش راهبردی مدیریت شرکت در این حادثه و همدلی و انسجام تمام نیروهای فعال، از همکاری اهالی روستای طالع و فرمانداری شهرستان سوادکوه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران، نیروهای امدادی، پلیس راه نیروی انتظامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای، اداره‎کل محیط زیست، سازمان آتش‎نشانی شهرهای ساری و سوادکوه، شرکت پخش ناحیه ساری و همه دستگاه‎های یاری دهنده در اجرای موفقیت‎آمیز این عملیات گفت: ‏از مهم‌ترین اقدامات پیشگیرانه برای رفاه حال مردم و جلوگیری از احتمال بروز حوادث بیشتر، جابجایی چند خانواده مجاور خط به خارج از منطقه خطر بود که این اهالی نیز با کنترل شرایط پس از چند ساعت به منازل خود باز گشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است