Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:39:02 GMT

تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در شهرکرد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۹۶۶۵

تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در شهرکرد برگزار می شود

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی فرزندان انقلاب اسلامی با تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان روز پنجشنبه ۱۲ مهر در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری امروز (11 مهر) در همایش سیاسی اصحاب رسانه این استان که در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد، گفت: آمادگی دفاعی نیروهای مسلح تنها به دفاع فیزیکی و مرزی محدود نمی شود بلکه باید در همه حوزه ها سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آمادگی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به راه اندازی جنگ روانی از سوی دشمن افزود: دشمن با ایجاد جنگ روانی در بازار ارز، سکه و طلا به دنبال تحقق اهداف شوم خود مبنی بر اغتشاش بازار و ناامید کردن مردم بود اما با تدابیر به کار گرفته شده این نقشه دشمن نیز خنثی شد.

 

سردار اکبری به دلاوری های مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با ایستادگی مردم کشور دشمن هیچگاه نتوانسته به اهداف خود برسد.

 

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز ایران به یک قدرت مهم در منطقه تبدیل شده و نمونه آن حمله موشکی به مقر تروریست ها در سوریه است.

 

سردار اکبری ادامه داد: توان امروز ایران در زمینه موشکی حاصل ایستادگی رزمندگان ایرانی و مقاومت ملت ایران است.

 

وی افزود: سپاه پاسداران با طراحی و اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلّم) و انعکاس آن از طریق رسانه های گروهی توانست توان و اقتدار کشور را به جهانیان نشان دهد.

 

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نظام اسلامی مادامی که از حمایت مردم و قدرت ایمان آنها برخوردار باشد هیچ نقشه و توطئه های نمی تواند به این کشور آسیب برساند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع بندرعباس اربعین حسینی مجلس شیراز دفاع مقدس ارز اردبیل اینفوگرافی کانون های مساجد رزمایش اقتدار عاشورایی تجمع بسیجیان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی