Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیات مرکزی گزینش کارکنان و هسته‌های گزینش استانی این دانشگاه به زودی ایجاد و گزینش کارکنان در استان‌ها مستقر می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا مردانی مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مدیران دفاتر استانی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مساله صلاحیت عمومی و ارزش‌های انقلابی و دینی در این دانشگاه دغدغه مقام معظم رهبری است، گفت: یکی از ارکان مهم تحقق این خواسته معظم له، تقویت گزینش و صلاحیت عمومی است که دفاتر استانی و مرکزی گزینش باید در مراحل مختلف از جمله جذب و تبدیل وضعیت بیشترین اهتمام و توجه را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه فرمان شش ماده‌ای امام خمینی (ره) از جهت گیری‌های اساسی این دفتر است، افزود: احترام به عقاید شخصی و رعایت حریم خصوصی افراد و عدم تجسس در امور شخصی، رعایت اخلاق حرفه‌ای و منشور اخلاقی، شفافیت و پاسخگویی به متقاضیان در تمامی سطوح مدیریتی و مراحل گزینش، ایجاد حسن اعتماد و پرهیز از سوءظن و بدگمانی نسبت به داوطلبان از دیگر جهت گیری‌های اساسی دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرصت برای جبران خطا و لغزش احتمالی از سوی اشخاص باید فراهم باشد، گفت: گزینش گران با رعایت و پایبندی به مفاد منشور اخلاقی گزینش گران اقدام می‌کنند.

مردانی گفت: آیین نامه استعدادیابی و نحوه انتصاب گزینش گران در سطح کشور تنظیم و به دفاتر گزینش استانی ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر سیاست تمرکززدایی، خاطرنشان کرد: هیات مرکزی گزینش کارکنان و هسته‌های گزینش استانی دانشگاه آزاد اسلامی به زودی ایجاد و گزینش کارکنان در استان‌ها مستقر و سازمان مرکزی چابک سازی می‌شود.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی و تسریع در بررسی و تعیین تکلیف پرونده ها، برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته و در برخی فرآیند‌ها نظیر تبدیل وضعیت کارکنان غیر عضو هیات علمی نیز تغییراتی رخ می‌دهد.

مردانی همچنین تاکید کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی و مستندسازی الکترونیکی، بانک ذخیره استعدادها، بانک تخلفات، بانک هوشمند از سوابق استعلام شده و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد کارکنان از فعالیت‌های در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی صلاحیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد