Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی اخیر به وجود آمده به خاطر اخراج مسعود شجاعی در بازی صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن بیانیه بدین شرح می‌باشد:

هواداران عزیز و پرشور تراکتورسازی

به پشتوانه حمایت همه‌جانبه شما این روز‌ها تراکتور در ساحل آرامش به سر می‌برد، نتیجه بازی با استقلال خوزستان دیگر به تاریخ پیوسته و اینک نگاه‌ها به بازی با صنعت نفت در آبادان معطوف است.

بازی اخیر با صنعت نفت آبادان خاطره خوبی را برای ما به‌جای نگذاشت و باخت در ضربات پنالتی کام ما را تلخ کرد. در کنار این تلخی، سوءتفاهمی فی‌مابین کاپیتان تیم محبوب تراکتور و داور محترم بازی باعث ایجاد مسائل دامنه‌دار شد.

سوءتفاهم بین دو شخصیت اخلاق‌مدار فوتبال ایران، از یک سو بیژن حیدری داور باشخصیت، تحصیل‌کرده و از جراحان دوست‌داشتنی کشور که در زلزله کرمانشاه عاشقانه به کمک مردم شتافت. داوری که والده‌اش از مردم دیار آذربایجان به شمار می‌رود و از سوی دیگر مسعود شجاعی کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی که همواره به اخلاق شهره بوده و در بحرانی‌ترین شرایط کنار مردم بوده است؛ لذا از عموم هواداران می‌خواهیم که، چون همیشه صرفاً به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا آرامش که بزرگ‌ترین نیاز هر تیم فوتبال است، تأمین شود.

لازم به ذکر است باشگاه تراکتورسازی، کادر فنی و بازیکنان ضمن اینکه تابع قانون بوده و به آرای قانونی صادرشده تمکین خواهند کرد همچنین از مسئولین امر انتظار همیشگی‌شان نگاه عدالت محور است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال باشگاه تراکتورسازی داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در ورزشگاه دستگردی تهران در حالی که با گل طالب ریکانی پیش افتاده بود، با دو گل هواداری‌ها شکست را پذیرفت‌.

شکست، پرتکرارترین کلمه برای صنعت نفت آبادان بوده وآنها با ۱۵ باخت، بیش از هرتیمی بازنده زمین را ترک کرده‌اند.

صنعت نفت که طرفداران زیادی هم دارد با ۱۶ امتیاز و پنج امتیاز فاصله با رده پانزدهم در قعر جدول قرار گرفته و نزدیک‌ترین تیم به سقوط است‌.

نفتی‌ها در پایان بازی نای بلند شدن و رفتن به رختکن را هم نداشتند و روز تلخ و غمگینی را پشت سر گذاشتند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین