Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:54:42 GMT

برای سرکوب تهدید از هیچکس اجازه نمی‌گیریم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۲۵۵۶

برای سرکوب تهدید از هیچکس اجازه نمی‌گیریم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای دفاع سرکوب کردن تهدیدات دشمنان احتیاج به اجازه گرفتن از هیچکس نداریم، گفت: بر اساس فرمان فرمانده کل معظم قوا عمل می‌کنیم و لا غیر.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز گفت: یکی از تهدیدات امروز و اصلی ما تهدیدات تروریستی است بنابراین همه وظیفه دارند به تناسب تقسیم بندی که ستاد کل نیروهای مسلح صورت داده از حریم امنیت این کشور، دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این حملات خدشه ای به پیکره نظامی ایران وارد کرد، اظهار داشت: حتما دشمنان به دنبال این هستند که خدشه ای وارد کنند؛ اینکه بگوییم این کار هیچ فایده‌ای نداشت درست نیست چرا که بالاخره 25 نفر از عزیزانمان را ازدست داده و 60 نفر مجروح دادیم که اینها مثل تیرهایی هستند که به قلب ما وارد شده است و ما این مجروحیت را داریم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد همان هایی که این زخم را به ما وارد کردند مطمئن باشند که ما ده‌ها برابر این زخم را به آنها وارد کرده‌ایم و خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی گفت: دشمنان ما نباید از فرصتی که دست ما بالا می‌آید خوشحال باشند چرا که پتک هرچه بالاتر برود لاجرم با شدت بیشتری فرود خواهد آمد. بعضی جاها ممکن است ما به مصلحت صبور باشیم و سر جای خود  ضربه را به آنها وارد کنیم اما در درون خود نیز باید این زخم را ترمیم کنیم و این کار را می کنیم.

وی تاکید کرد: ما از روزی که انقلاب پیروز شده درگیر دشمنان انقلاب اسلام بودیم و همیشه در برهه های مختلف ما روسفید و عزتمند بوده دشمنان ما ذلیل و خوار شدند و در این مرحله هم به زودی خواهید دید که این اتفاق می افتد.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی بر این اساس که تروریست‌ها امروز به راحتی در سه مایلی آمریکایی‌ها زندگی می‌کنند و کارهای و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام می‌دهند، گفت: آمریکایی‌ها و تروریست‌ها در یک جبهه قرار دارند.

وی در پایان تاکید کرد: ما برای دفاع از آرمان‌ها، حفظ امنیت و سرکوب کردن تهدیدات دشمنان خود احتیاج به اجازه گرفتن از هیچکس نداریم و بر اساس فرمان فرمانده کل معظم قوا عمل می‌کنیم و لا غیر.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اهواز تروریست های تکفیری حمله تروریستی اهواز ستادکل نیروهای مسلح سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند

فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند

دیگر خبرها

  • فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله