Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@20:55:25 GMT

رفع موانع سرمایه‌گذاری دراستان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۴۱۴۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،غضنفر آرام در بازدید از کارخانه سیمان مارگون گفت:کارخانه سیمان مارگون به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی استان نقش بسیار مهمی در رونق تولید، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار دارد. وی با اشاره به اینکه این کارخانه از طریق جذب سرمایه گذاری خارجی و با مشارکت عباس فواز سرمایه گذار لبنانی احداث شده است، عنوان کرد: تولیدات این کارخانه علاوه بر فروش در داخل از طریق گمرک به سایر کشورها نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام گفت: صادرات سیمان کارخانه مارگون از طریق گمرک استان اتفاق بسیار خوب و مهمی بوده و با هماهنگی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته از طریق گمرک، صادرات محصول این کارخانه از طریق گمرکات بوشهر و بندر امام خمینی(ره)به خارج از کشور ادامه می‌یابد. وی ادامه داد: پیگیری و هماهنگی لازم برای استفاده موثر از مزایا و فرصت‌های تبصره 18 و 19 قانون بودجه سال 1397 کل کشور در راستای حمایت از سرمایه گذاری و نیز تسهیلات اشتغالزایی برای تقویت تولید و اشتغال در این کارخانه انجام گیرد. نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با اشاره به ضرورت و اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات درباره کیفیت و مقاومت سیمان این کارخانه افزود: طبق اطلاعات دریافتی سیمان مارگون دارای کیفیت مطلوبی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سرمایه گزاری کارخانه سیمان مارگون امور مالیاتی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ضرورت توسعه صاردات سیمان
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین