Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@02:51:55 GMT

شیشه نایاب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۶۶۵۸

شیشه نایاب شد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، سرهنگ هادی قزوینه چهارشنبه 11 مهر در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، گفت: در 6 ماهه نخست امسال، 4 هزار و 557 عملیات در حوزه مبارزه با موادمخدر انجام شده که 34 مورد از این عملیات‌ها در حوزه فرااستانی و با مشارکت سایر استان‌ها انجام شده است.

وی افزود: محموله‌هایی که در استان‌های مجاور قصد جابجایی داشته، 3 هزار و 685 کیلوگرم موادمخدر بوده که سنگین‌ترین آن محموله‌ای در شهرستان آشتیان اراک به وزن 1306 کیلو کشف و ضبط شد که قرار بود این میزان در سه استان همدان، کرمانشاه و اراک تقسیم شود که سهم همدان 1679 کیلو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزوینه بیان کرد: برای برخورد با خرده‌فروشان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، کنترل محورهای مواصلاتی و امحای کشت خشخاش و شاهدانه و ارتقاء سهم امنیت اجتماعی، 601 طرح در استان همدان اجرا شده که 663 طرح موضوعی موادمخدر بوده است.

وی تأکید کرد: برای کنترل محورهای مواصلاتی به علت شرایط جغرافیایی، 199 طرح در سطح استان به منظور ناامن کردن مسیرهای مواصلاتی استان برای قاچاقچیان موادمخدر انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با بیان اینکه 29 طرح مبارزه با کشت خشخاش و شاهدانه و 10 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل شده است، درباره کشفیات مبارزه با موادمخدر نیز گفت: 4 هزار و 160 کیلو تریاک و 580 گرم انواع موادمخدر کشف شده که نسبت به سال قبل، 8 درصد رشد داشته است.

وی عنوان کرد: ماده مخدر شیشه به علت تحولات منطقه، شرایط اقتصادی، اقداماتی که در مرزها انجام گرفته شاهد کاهش شدید در عرضه و تقاضا آن در بازار موادمخدر هستیم و می‌توان گفت، نایاب شده است.

قزوینه با بیان اینکه طی 6 ماهه نخست امسال 6 قبضه سلاح سنگین کشف شده است، گفت: 131 دستگاه موتورسیکلت و خودرو در جریان کشف موادمخدر از قاچاقچیان ضبط شده است.

وی افزود: کشف 408 کیلو مواد پیش‌ساز، انهدام 305 باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری 5 هزار و 717 نفر که 4 هزار و 307 نفر از این تعداد، نگهدارنده، قاچاقچی و توزیع‌کننده بودند، از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با بیان اینکه 1410 نفر معتاد با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان قضا جمع‌آوری و ساماندهی شدند، درباره اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری نیز گفت: 497 برنامه در 6 ماهه نخست امسال انجام شده که جامعه هدف ما اداره‌کل آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: 34 هزار و 676 نفر در آموزش و پرورش تحت آموزش‌های مشاوره چهره به چهره در موضوع موادمخدر قرار گرفتند و 20 هزار بروشور توسط پلیس موادمخدر توزیع شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان جمع‌آوری معتادان متجاهر را یکی از دغدغه‌های مسئولان عنوان و تصریح کرد: این مسأله در 6 ماهه دوم سال نیز به صورت مستمر، هفتگی و روزانه و با توجه به نیازمندی‌های سطح استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان سرهنگ هادی قزوینه "شیشه" نایاب شد بیشترین کشفیات موادمخدر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیشترین کشفیات موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه در میناب
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • مبارزه با سوسک خرما در ۷۰ هکتار از نخلستان‌ها
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!