Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - همایش ده ها هزار نفری خدمت بسیجیان از دقایقی پیش با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی آغاز شده و ایشان در حال سخنرانی در این مراسم هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سخنرانی در اجتماع ده‌ها هزارنفری جهادگران بسیجی وارد استادیوم آزادی شده اند و در حال سخنرانی در این مراسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و سایت KHAMENEI.IR بصورت زنده در حال پخش است.
حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ هستند که شهریور ‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.
براساس این گزارش حدود 150 هزار نفر در موضوع خدمت‌رسانی در سراسر کشور در محلات شهری و حاشیه شهرها به ارائه خدمات مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، اشتغال‌زایی، عمرانی و بهداشت و سلامت حاضر شدند.
این همایش برای سنجش آمادگی بسیجیان برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم انجام شد و حلقه پایانی رزمایش یک تجمع 700 هزار نفری در مراکز استان‌ها است که ده‌ها هزار نفر آن‌ها امروز در تهران تجمع کردند.
سیام** 9121** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رهبر انقلاب سخنراني همايش بسيجيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا در آستانه برگزاری سی‌وهفتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ 20 میلیارد ریال به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان به همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسئولان و خیّران نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیکی به پدر و مادر در بیان رهبر انقلاب + فیلم
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه GLAAD
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • ببینید | واکنش ظریف به مسدودسازی اینستاگرام سایت رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند چقدر کمک کردند؟
  • کمک 2 میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • درخواست آتش‌بس فوری و دایمی در مراسم اهدای جایزه رسانه
  • برگزاری همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل