Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پس از اعلام شدن رای کمیته انضباطی مبنی بر ۳ بر صفر اعلام شدن نتیجه سوپرجام به سود پرسپولیس باشگاه استقلال شکایت خود را به ‌دادگاه عالی حکمیت ورزش (CAS) اعلام کرد.

  آبی‌ها برای این شکایت ۱۰۰۰ فرانک سوییس که چیزی حدود ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود، هزینه کرده‌اند. پس از بررسی شکایت آبی‌ها توسط قاضی این دادگاه، CAS نامه‌ای را برای طرف دیگر دعوی می‌فرستد تا دفاعیه خود را برای دادگاه عالی ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن باشگاه استقلال باید دفاعیات خود را مبنی بر نکات ارائه شده توسط طرف دیگر دعوی که همان سازمان لیگ است به CAS ارائه کند و پس از آن قاضی جوابیه‌ای را برای آبی‌های پایتخت ارسال خواهد کرد. اگر آبی‌ها بخواهند نکاتی را اضافه کنند باید پاسخ این جوابیه را ارسال کنند. این روند معمولا دو بار بیشتر انجام نمی‌شود اما مواردی بوده که رفت و آمد این پاسخ‌ها تا چهار بار نیز صورت گرفته است. حال فعلا آبی‌ها باید منتظر باشند تا ببینند نظر قاضی درباره‌ شکایت آنها نسبت به رای سازمان لیگ چه خواهد بود. باید دید در نهایت تکلیف رای سوپرجام پرحرف و حدیث چه می‌شود؟

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی و کارگاهها در گنبدکاووس گفت: مدت رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان از ۸۸ به ۱۶ روز کاهش یافته است و استان ما دراین حوزه رتبه سوم و در صدور آرای این بخش هم رتبه نخست کشور را دارد.

حسینعلی خواجه‌مظفری همچنین افزود : در یک سال گذشته ۸۱۵ کارگر به سبب حوادث ناشی از کار در کشور جان باختند که از این تعداد ۱۳ نفر از کارگران استان بودند.

او ادامه داد : در یکسال اخیر هفت هزار و ۵۸۷ مورد بازرسی از کارگاه‌های تولیدی گلستان توسط بازرسان این اداره کل و ادارات تابعه آن در شهرستان‌های این استان انجام شد که ۲ هزار و ۸۰۴ مورد آن از کارگاه‌های پرخطر بوده است.

او گفت : خوشبختانه این استان کمترین تنش کارگری در کشور را دارد و دریافت بیمه بیکاری آن هم روند نزولی به خود گرفته است.

او جمعیت کارگری گلستان را به همراه خانواده یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: همه تلاش و برنامه‌ریزی‌های این اداره کل در راستای حمایت کارگر و کارفرما و رعایت حقوق متقابل آنهاست.

وی همچنین ادامه داد: گلستان درحوزه اشتغال رتبه سوم کشور را دارد و این جایگاه از کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش ۲.۲ درصدی مشارکت اقتصادی استان، بدست آمده است.

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس