Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع اقتدار عاشورائیان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 امروز با حضور بسیجیان همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) صبح امروز با حضور پرشور بسیجیان مازندران در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

بسیجیان در این رزمایش اقتدار عاشورایی و بصیرت الهی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجیان آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید پیمان کنند.



امروز با حضور گردان‌های بسیج، اقتدار حضور به نمایش گذاشته شد تا دشمنان بدانند ایران اسلامی با پشتوانه حکومت اسلامی و ملتی بسیجی و مقتدر پایدار است و دسیسه های شومشان راه به جایی نخواهد برد.



رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور پرشور ‌بسیجیان همزمان در سراسر کشور ‌‌در استان با شعار "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند و ‌آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید‌پیمان کنند.

امروز با حضور گردان‌های بسیج‌، اقتدار حضور به نمایش گذاشته شد تا دشمنان بدانند ایران اسلامی با پشتوانه حکومت اسلامی و ملتی بسیجی و مقتدر پایدار است و دسیسه های شومشان راه به جایی نخواهد برد. امروز از هر قشری آمده بودند، پیر‌، جوان‌، دختر‌، پسر‌، دانشجو و دانش آموز ،بازاری و کارمند تا با ولایت پیمان ببندند.



بسیجیان در این رزمایش اقتدار عاشورایی و بصیرت الهی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل آمادگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی اعلام کردند. بسیجیان آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره ) و شهدا تجدید پیمان کنند.

امروز با حضور گردان‌های بسیج، اقتدار حضور به نمایش گذاشته شد تا دشمنان بدانند ایران اسلامی با پشتوانه حکومت اسلامی و ملتی بسیجی و مقتدر پایدار است و دسیسه های شومشان راه به جایی نخواهد برد.



فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم گفت: تمامی همبستگی و اتحاد ما در مقابل چشمان دنیا فقط دو پیام می‌تواند داشته باشد که اگر روزی جنگ باشد دشمنان بدانند که ما فرزندان عاشوراییم و اگر تحریم باشد ما فرزندان رمضان هستیم.

سردار محمدحسین بابایی با اشاره به اینکه پیام این رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اتحاد و همبستگی بسیجیان است، افزود: اتحاد ملت ما در واقع قوای قلبی نظام می‌باشد و ملت همیشه حاضر در صحنه ما امروزه اقتدار نظام را به رخ دشمنان خود می‌کشند.

وی افزود: هویت ملی انقلاب ما در سایه جوانان و فعالیت آنان در عرصه‌های مختلف رقم می‌خورد که امروزه ما شاهد هستیم که کشورهای بسیاری اگر چه بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات را دارند اما زیریوغ استبداد هستند.



این مسئول ادامه داد: امروز در مقابل جنگ روانی دشمن نایستیم دشمن با ناجوانمردی همبستگی ما را نشانه خواهد رفت و باید به خوبی بدانیم که امروز حراست و نگهبانی از انقلاب وظیفه ما بسیجیان و ملت مقتدر است.

بابایی با اشاره به پیام رزمایش اقتدار عاشورایی نمایش اقتدار و یکپارچگی ملت ایران در مقابل چشمان دشمن است، تصریح کرد: برابری و برادری از زمان جنگ تحمیلی در میان ملت ما تقویت شده است و ما باید همواره با اخلاص و بصیرت در مقابل هجمه‌های دشمنان مردانه ایستادگی و استواری کرده و از نظام خود صیانت کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به درس گرفتن از شجاعت و ایستادگی امام حسین(ع) گفت: بسیجیان ما اگر امروزه همچون امام حسین(ع) در برابر دشمنان قد علم کرده‌اند باید دانست که همه این عزیزان با درس‌گیری از نهضت عاشورا و کربلا همواره نگهبان و حافظ انقلاب و ولایت خواهند بود.

وی اظهار کرد: امروز بسیجیان استان مازندران همچون بسیجیان و سربازان جوان سراسر کشور اقتدار و غیرت ملت ایران را به نمایش گذاشتند تا به تمامی دنیا نشان دهند که بسیجی هیچگاه واهمه از لاف زدن‌های دشمنان ندارند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد