Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@16:38:33 GMT

دانشگاهی که از کانتینر درست شده+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۳۳۰۲

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- کشور تایلند دانشگاهی را بنا کرده است که برای ساخت بنای اصلی آن از کانتینر‌های کشتیرانی استفاده شده است. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، کشور تایلند دانشگاهی را بنا کرده است که برای ساخت بنای اصلی آن از کانتینر‌های کشتیرانی استفاده شده است. مهندسین  کلاس‌های این دانشگاه متفاوت را در فضایی پوشیده از درخت ساخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ کانتینر در ساخت دانشگاه ۳ طبقه‌ای به کار رفته است. پنجره‌های کلاس در دیوار‌های فولادی تعبیه شده است. به منظور افزودن فضای بیشتر برای دانشجویان ۲ کانتینر دیگر هم به بنای اصلی اضافه شده است. علاوه بر آن، به منظور آنکه از گرم شدن فضای داخلی کلاس جلوگیری شود، بدنه کانتینر‌ها با عایقی از پلاستیک بازیافت شده پوشیده شده است. جالب است بدانید که از بتن برای ساخت اکثر ساختمان‌ها در تایلند استفاده می‌شود. تولید سیمان برای این بنا‌های بتونی منجر به تولید ۵ درصد از گاز دی اکسید کربن در کره زمین می‌شود. محوطه دانشگاه به طور اختصاصی برای دروسی طراحی شده است که سازگار با محیط زیست است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه تایلند کانتینر کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری