Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب گفت: همزمان با بازگشایی مدارس 170 بسته شامل اقلام مختلف نوشت افزار رایگان بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

محمدعلی عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر یک از این بسته های نوشت افزار شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و اقلام مصرفی به ارزش یک میلیون ریال است که با مشارکت جمعی از خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با اهدای این بسته های نوشت افزار، بخشی از نیازهای آموزشی دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان تامین شده است.
عباسی ادامه داد: جشن عاطفه ها نیز با شعار 'لبخند مهر بسته به مهر شما' با همکاری آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در مدارس تکاب نیز برگزار شد.
وی اضافه کرد: 600 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها در مهر ماه سال گذشته از سوی خیران تکاب اهدا و برای رسیدگی به وضعیت معیشتی و آموزشی دانش آموزان کمیته امداد هزینه شد که امیدواریم این میزان امسال افزایش یابد.
رییس کمیته امداد تکاب با بیان اینکه هم اینک 424 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد و خیران نیکوکار تکاب قرار دارند، افزود: 2 هزار و 450 خانوار با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و 500 نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد امام (ره) تکاب بهره مند هستند.
وی گفت: با تعامل و همکاری دولت و افزایش میزان یارانه و مستمری مددجویان در 2 سال گذشته گام های موثری در راستای محرومیت زدایی از اقشار کمک درآمد تکاب برداشته شده است.
وی افزود: همچنین با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در زمینه خودکفایی و توانمند سازی مددجویان به نحو مطلوب در حال اجراست.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد تامين نوشت افزار دانش آموزان تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت علمی کیدکد شریف با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، دانش آموزان از سن ۷ تا ۱۷ سال از سراسر ایران با حضور در سومین دوره مسابقات کیدکد شریف، به رقابت برای تکنولوژی‌های آینده پرداختند.

این دوره از مسابقات با حضور 2 هزار و 150 دانش‌آموز در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO برگزار شد که رقابت‌های جذابی را به نمایش گذاشتند، این رویداد یک پلتفرم برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

این رویداد در محل دانشگاه صنعتی شریف، و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک برگزار شد. دانش آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد.

نتایج نهایی این دوره از مسابقات در ۲۸ اردیبهشت طی مراسم اختتامیه با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده