Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سیدیاسر رایگانی افزود​: این انبار در طرح مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده دادستان و نیروی انتظامی کشف شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۱ هزار لاستیک کشف شده در انبار شورآباد کهریزک مربوط به خودرو سبک و بقیه هم برای خودرو سنگین است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: این واحد صنفی از فروش کالاها امتناع و اقدام به اختفا کرده بود که پس از رسیدگی به آن، عرضه کالاها در بازار صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رایگانی اظهار کرد: علاوه بر کشف این انبار از انبارهای دیگر نیز بازرسی انجام گرفت که مورد تخلفی مشاهده نشد.
وی تاکید کرد: برخورد قانونی و قاطع با محتکران و متخلفان در زمینه توزیع کالا به نفع مردم و بازار است تا بتوانند بدون دغدغه اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند.
سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: بازرسی از انبارهای شهرستان ری همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، با مسببان و برهم زنندگان نظم بازار و عرضه محصولات برخورد قانونی خواهد شد.
وی همچنین از جریمه 113 میلیارد ریالی یک شرکت خودرویی به اتهام گرانفروشی در استان خراسان رضوی خبر داد.
رایگانی افزود​: این شرکت خودرویی که اقدام به فروش خودرو در سال های96 و 97 کرده و از ایفای تعهداتش در قبال مردم و خریداران خودداری کرده بود ، به تعزیرات حکومتی احضار شد.
وی گفت: پس از تشکیل پرونده و با بررسی های به عمل آمده، تخلف این شرکت از سوی رئیس شعبه دوازدهم اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی محرز اعلام و متهم برای گرانفروشی به ممهور کردن پروانه واحد به مهر تخلف برای مرتبه اول و پرداخت 112 میلیارد و 845 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سخنگوی تعزیرات کشف کشف حلقه لاستیک خودرو شهرری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • بازار لاستیک ترمز برید