Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:35:33 GMT

تاوارز: از همکاری با قلعه نویی می ترسیدم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۳۵۲۴

تاوارز: از همکاری با قلعه نویی می ترسیدم

مربی پرتغالی سپاهان مدعی شد در ابتدا از همکاری با سرمربی این تیم در فوتبال باشگاهی ایران ترس داشت اما حالا به این همکاری افتخار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، از چهار سال گذشته به این سو روی تاوارز مربی دروازه بان های پرتغالی همواره در جمع مربیانی قرار داشته که با امیر قلعه نویی همکاری داشته اند. از تراکتورسازی تا ذوب آهن و حالا سپاهان این مربی پرتغالی به همراه یکی دو هموطن دیگرش جزو دستیاران پرافتخارترین مربی لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روی تاوارز پیرامون این اتفاق گفت:« امسال چهارمین فصل همکاری من با آقای قلعه نویی است. قبل از از این که با او فعالیت کنم، شناختی نداشتم و زمانی که همکاری من با او آغاز شد می ترسیدم چون خارجی هستم و نگران بودم که نتوانم خودم را با شرایط و آداب و رسوم تطبیق دهم اما پس از آن دیدم که آدم فوق العاده ای هستند و از این که با ایشان همکاری می کنم به خود می بالم».


او ادامه داد:« سپاهان در چند سال گذشته سختی های زیادی کشیده و مشکلات زیادی داشته است. در حال حاضر ما از تمام توان خود استفاده می کنیم و با حضور مربی فهیمی مثل آقای قلعه نویی ، تلاش می کنیم بتوانیم به جایگاهی که شایسته سپاهان است، برسیم».

 


مربی پرتغالی در ادامه به شرایط دروازه بان های سپاهان اشاره و تصریح کرد:« دروازه بان های بسیار خوبی داریم و آنها خیلی با ارزش هستند. گلرهای ما با تمرینات زیاد در حال پیشرفت هستند و انتظار دارم که در آینده دروازه بان های خوبی تربیت کرده باشم. هم پیام نیازمند هم شهاب عادلی هم دیگر گلرهای جوان تیم ما استعدادهای نابی هستند که می توانند سرمایه فوتبال ملی ایران هم باشند».


تاوارز در پایان به برخورد طرفداران سپاهان اشاره و گفت:« در این مدت که با سپاهان همکاری می کنیم رفتارهای  خوبی از آنها دیدم و همیشه وقتی به من پیام می دهند بابت عملکردم تبریک می گویند. آنها برای ما خیلی مهم هستند و ما همیشه به کمک آنها احتیاج داریم».

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه (فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود و برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!