Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تمرین تیم تراکتورسازی تبریز پس از تطعیلی جند روزه برگزار شد.

به گزارش وبسایت نود، تمرین امروز تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت 11 صبح امروز به مدت 90 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد. 

تمرینات تیم تراکتورسازی پیش از این در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می شد ولی طبق تصمیم مسئولین باشگاه و کادر فنی، مقرر شد تا تمرینات در زمین چمن بنیان دیزل پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کادر فنی برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخته و نکات لازم را به آنها اعلام کردند. 

علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی با حضور در محل برگزار تمرین، نظاره گر کار شاگردان محمد تقوی شد.

احسان حاج صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و بازیکنان خارجی نیز به دلیل مرخصی در این جلسه تمرینی حضور نداشتند.

 

شاگردان محمد تقوی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز شنبه 14 مهرماه در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌روند که این تیم در لیگ دسته یک کشور حضور دارد. این دیدار پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. 

20441

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تراکتورسازی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!

یکی از هواداران کم سن ‌و سال استقلال، در تمرین دیروز این تیم سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

طرفداری | تمرین روز گذشته استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد و یک میهمان بامزه داشت.

جواد نکونام تصمیم گرفت تمرین دیروز شاگردانش با حضور تماشاگران برگزار شود. در لحظاتی از این تمرین، برخی هواداران کم سن و سال استقلال برای گرفتن عکس با بازیکنان محبوب خود وارد زمین شدند که در این بین یکی از آن‌ها سوژه خبرنگاران شد. سورن پسر استقلالی که به علت ظاهر بامزه‌اش غالبا با دختر بچه‌ها اشتباه گرفته می‌شود.

پدر این کودک استقلالی در گفتگو با طرفداری گفت:

من استقلالی دو آتیشه هستم و پسرم هم به این تیم علاقه دارد. وقتی متوجه شدیم جواد نکونام گفته تمرین با حضور تماشاگران است، خودمان را از کرج به تهران رساندیم تا در تمرین حاضر باشیم.

وی ادامه داد:

خیلی‌ها سورن را با دختر بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. من لحظه‌ای چشمم را از او برداشتم و دیدم به سمت زمین دوید. نزدیک بود بیافتد که پیمان بابایی او را از روی هوا گرفت. غلامپور هم وقتی او را دید تصور کرد دختر است و بعدا به او گفتم پسر است. یامگا را خیلی دوست دارد اما هنوز نمی‌تواند اسمش را به درستی تلفظ کند. پیراهنی هم که دیروز تنش بود، نام یامگا روی آن به چشم می‌خورد. دوست داشت با روزبه چشمی هم عکس بگیرد اما شلوغ بود و نتوانستیم. امیدوارم تمرین استقلال بیشتر با حضور تماشاگران برگزار شود و در آخر فصل هم قهرمان شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد