Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:44:57 GMT

التهاب ارزی با وفاق مردم فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۱۷۵۸۳

التهاب ارزی با وفاق مردم فروکش کرد

کاشان- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وفاق و همدلی را شاخصی مهم و سازنده ای در مسیر توسعه کشور دانست و گفت: مردم شریف ایران با همین شاخص توانستند التهاب های بازار ارز و افزایش قیمت ها را کاهش دهند.

به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز پنجشنبه در همایش نجوم و گردشگری فضا پایه نیاسر افزود : خواست مردم بازگشت فضای آرام اقتصادی به کشور است و مسئولان قوا باید قدردان آنها باشند که در برابر مشکلات و فشارهای اقتصادی پایداری و صبوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس با همدلی از پیچی خطرناک گذر کردند و اینک همه کارگزاران و مسئولان نظام باید با همدلی و همکاری شرایط آرامش و رفاه هر چه بهتر و بیشتر مردم را فراهم کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلاش برای راه اندازی پارک گردشگری نجوم در شهر نیاسر کاشان خبر داد.
وی تشریح کرد: کار طراحی و مطالعات راه اندازی پارک گردشگری نجوم نیاسر با توجه به شاخص ها و استانداردهای جهانی در دستور کار سازمان فضایی ایران قرار دارد.
آذری جهرمی، هدف از راه اندازی این‌‌ پارک را آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ نجوم ذکر کرد.
به گزارش ایرنا، در ادامه این آیین تمبر افتتاحیه هفته جهانی فضا با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران رونمایی شد.
مسئولان ارشد دولت تدبیر و امید برای بهره برداری از چند طرح، شرکت در شورای اداری شهرستان، آیین افتتاحیه هفته جهانی فضا و همایش نجوم و گردشگری فضاپایه نیاسر به کاشان سفر کردند.
شهرستان 365 هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
/6026/6136/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد التهاب ارزي وفاق مردم كاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه