Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در نماز جمعه این هفته شهر اصفهان همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعیت صدهزار نفری بسیجیان تهران،  افزود: ملت ایران از ابتدا تا کنون جهادهای گوناگونی از جمله مبارزه با طاغوت پهلوی، تجزیه طلبان، منافقین، رژیم بعثی، جهاد علمی، جهاد در مقابل فتنه گران و جهاد اقتصادی داشته  است و در این جهادها ملت همواره پیروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این جهادها وحدت و اقتدار عامل پیروزی  بوده است و امروز هم اگر با پافشاری بر اصول، پیشرفت نظامی و قدرت و حضور در منطقه در مسیر خود بایستیم دشمن مجبور به عقب نشینی می شود.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند، گفت: امید رهبر معظم انقلاب به جوانان است و اعتماد ویژه ای به جوانان بسیجی دارند.
وی تاکید کرد: یک بسیجی مومن، عامل به وظیفه، با نظم فراوان، امام شناس و رهبر شناس است.
وی با بیان اینکه بدون اعتنا به دشمن باید نگاهمان به رهبر باشد، اظهار داشت : دشمن هر بار از ملت ما سیلی خورده است به واسطه مواضع قاطع رهبرمعظم انقلاب بوده است و لذا با شبهه به دنبال کم رنگ کردن اعتقاد ملت به رهبری است ولی ما نیز باید گوش به فرمان رهبر و گاهی آتش به اختیار در برابر افرادی که به وظیفه خود عمل نمی کنند عمل کنیم.
آیت الله مهدوی  گفت: کسانی که گمان می کنند نجات کشور در پیوند و مذاکره با آمریکا است و کسانی که وجود دشمن را حس نمی کنند مرد میدان عمل نیستند.
وی با اشاره  به ضرورت شناخت عرصه عمل دشمن، تصریح کرد: دشمن با اساس اسلام ما درگیر است و هر روز بهانه تراشی می کند و انرژی هسته ای هم یکی از بهانه های دشمن است و اصل هدف آنها برخورد با اسلام است.
عضو خبرگان رهبری پایبندی به اسلام، شناخت اسلام، پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی، حضور در صحنه، ادامه مقاومت در منطقه و ایستادگی ملت را لازمه موفقیت دانست و اضافه کرد: دشمن وانمود می کند قدرتمند است ولی قدرت آنها محدود می شود به تجهیزات نظامی و ثروت در حالی که قدرت اصلی قدرت منطق است.
وی با اشاره به ضعف آمریکا، گفت: نمود این تضعیف در خنده حضار به دستاوردهای رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل مشهود بود و امروز نیز صدها مقاله در آمریکا علیه عملکرد ترامپ در تضعیف آمریکا به نگارش در آمده است‌.
آیت الله مهدوی گفت: دشمن وقتی وارد  تحریم می شود،  نشان می دهد از سایر جهات شکست خورده است و این تحریم ها نیز در برابر اقتصاد مقاومتی شکست خواهد خورد.
وی با بیان اینکه حفظ انقلاب، به دست ملت انقلابی امکان پذیر است، تصریح کرد: البته برای حضور در این عرصه به آگاهی و معرفت نیاز است و باید نیروهای انقلابی را در مدیریت ها، به کارگیری کرد.
عضو  خبرگان رهبری تاکید کرد: برخی که به دنبال سهم خواهی بودند پس از انتخاب رییس جمهوری،  برخی مدیران بازنشسته را به رییس جمهوری تحمیل کردند ولی امروز فرصتی فراهم شده است ‌تا در مدیریت ها از نیروهای جوان، انقلابی و مومن استفاده شود.
وی با اشاره به صدور حکم 35 مفسد اقتصادی در هفته گذشته توسط قوه قضائیه و بسته شدن سایت های قیمت گذاری ارز، گفت: این حرکت موجب ثبات نسبی بازار و مقدمه شکسته شدن حباب ارز شد.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: رییس جمهوری اعلام کرد 97 درصد ارز دست دولت است و خزانه کشور نیز پر است و نیازی به فروش ارز برای تامین هزینه های کشور نیست ، ولی در عمل باید این مسائل انجام شود و انتظار مردم این است که اگر می خواهد خدمتی انجام شود قیمت ارز متعادل شود و ثابت بماند.
آیت الله مهدوی همچنین با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: اگر چه این عملیات از نظر نظامی عملیاتی کور بود ولی منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم شد که البته پاسخ قاطع، سریع و حساب شده نیروهای مسلح و سپاه را به همراه داشت و این پاسخ محکم به دشمنان و حامیان آنها بود تا دشمن بداند، دوران بزن و دررو تمام تمام شده و اگر ضربه بزند  ضربه محمکمتری خواهند خورد.
/ 7134/ 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز اصفهان انرژی هسته ای رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح آمریکا اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود گفت: از دو هفته قبل فعالیت دانشجویی در 79 دانشگاه آمریکا شروع شده که رو به گسترش است.فعالیت‌های مسالمت‌آمیز دانشجویی باعث رسوایی مقام‌های آمریکایی شده و دروغ بودن ادعاهای آنان را ثابت کرده است.

وی افزود: فعالیت های دانشجویی خواستار توقف تجاوز به غزه است. دستبند زدن و توهین به یک زن با درجه پروفسور نشانه بی توجهی آمریکا به حقوق و آزادی است.

الحوثی ادامه داد: آمریکا برای ایجاد رعب و وحشت در میان دانشجویان دانشگاهها از بالگرد و در برخی از دانشگاهها از گلوله پلاستکی استفاده کرد. آمریکا بدون هیچ ضابطه ای از رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

رهبر انصارالله یمن گفت: ادامه حملات موشکی از غزه به عسقلان، آمریکا و «اسرائیل» را شگفت‌زده کرد.

وی خاطرنشان کرد: استمرار عملیات حزب الله لبنان تاثیری کمی و کیفی بر توانمندی دشمن صهیونیستی دارد. از سوی دیگر تاثیر واضح عملیات در جبهه یمن در ام الرشراش و عملیات دریای سرخ مشخص شده است.

الحوثی ادامه داد: این هفته 8 عملیات در خلیج عدن، دریای عرب، اقیانوس هند و جنوب فلسطین انجام دادیم. عملیات هشتم با 33 موشک بالستیک و بالدار و پهپهاد انجام شد.6 کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی، آمریکا و انگلستان را هدف قرار دادیم.

وی افزود: تاکنون 107 کشتی مرتبط با دشمن صهیونیستی و آمریکا را هدف قرار داده ایم. از زمان عملیات طوفان اقصی تاکنون 156 عملیات از سوی مقاومت یمن در دریا و جنوب فلسطین انجام شده است. عملیات مقاومت یمن علیه کشتیهای دشمن با 606 موشک و پهپاد انجام شده است. یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو 8 در آسمان صعده سرنگون کردیم.

رهبر انصار الله یمن خاطر نشان کرد:دشمن از عملیات مقاومت یمن در اقیانوس هند نگران است. مطبوعات آمریکایی و انگلیسی از ترس دشمن از توانمند‌ی‌های یمن خبر می دهند.دشمنان به این نتیجه رسیده اند که بدون نتیجه می جنگند و فقط هزینه های گزاف به آنان تحمیل می شود.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است