Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل, حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین شهر غفلت کوفیان از یاد خدا، داشتن ایمان سست و بی تفاوتی مردم در برابر منکرات و بی بصیرتی خواص را از جمله علل شکل گیری حادثه کربلا عنوان کرد.
وی گفت: واقعه عاشورا موجب برافراشته شدن بیرق بصیرت و پیکاربافتنه وظلم درجهان شد و انقلاب اسلامی ادامه دهنده نهضت خونین کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه نمین با تبریک هفته نیروی انتظامی ،امنیت و آسایش کنونی جامعه را مرهون رشادت و تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی دانست.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 افزود: این رزمایش بار دیگر اقتدار و صلابت نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید.
حجت الاسلام مرادی امام جمعه عنبران گفت: اقتدار، عزت و امنیت حاکم در جامعه مدیون رشادت ها و از جان گذشتگی های افسران و کارکنان نیروی انتظامی است.
وی خواستار مشارکت همه جانبه مردم در امر بازسازی و یا ساخت مساجد در شهرهای مختلف استان شد.
حجت الاسلام بیگی امام جمعه کیوی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله2
افزود: این حرکت عظیم باعث یأس وناامیدی دشمنان شد و رسانه های معاند در مقابل وفاق و اتحاد ملت ما درمانده شدند.
وی از پاسخ کوبنده سپاه به تروریستهای جنایت اهوازو هدف قرار دادن تروریستهای داعش در سوریه قدردانی کرد.
حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین با اشاره به سخنان قاطع و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در جمع صد هزار نفری بسیجیان درورزشگاه آزادی در قبال رژیمفاسد وجنایت پیشه حاکم برآمریکا افزود: آمریکا همچون چهل سال گذشته هیچ غلطی نمی تواند بکند .
وی هفته نیروی انتظامی به کارکنان وفرماندهان مخلص این نیرو تبریک گفت و امنیت کشور را مرهون نیروی انتظامی دانست.
حجت الاسلام مقدسی اما جمعه نیر گفت: نیروی انتظامی مظهر عزت ، اقتدار و صلابت ایران است.
وی با اشاره به حمله تروریستی 31 شهریورماه اهواز و جواب دندان شکن سپاه پاسداران به تروریستها وهدف قرار دادن مقر گروه ترویستی داعش افزود: بفرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان باید بدانند که هرگونه تعرض به ایران اسلامی با پاسخ کوبنده مواجه خواهدشد.
وحجت الاسلام صفری امام جمعه لاهرود گفت : ضربه موشکی سپاه برای انتقام از مسببان تروریست جنایت اهواز پیام روشنی به استکبار جهانی بود که اگر کسی بخواهد به امنیت ما تعرض کند سیلی محکمی 
خواهد خورد.
وی از مسئولین خواست با محتکران کالا برخورد شدید قانونی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیروی انتظامی رزمایش سپاه بصیرت بسیجیان نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «مجاهد سعید» امام جماعت مسجد جامع «تاکالار» در ایالت سولاویزی جنوبی اندونزی اخیرا در حین ادای نماز صبح فوت کرد.

تصاویر دوربین های مدار بسته این مسجد در روز یکشنبه پنجم ماه مه (دو روز پیش) نشان می دهد که وی پس از رفتن به سجده نقش بر زمین می شود.

لحظاتی بعد نمازگزاران برای کمک به وی به سویش می آیند که بنابر اعلام منابع بیمارستانی تلاش های آنها با توجه به اینکه امام جماعت مسجد در همان لحظات اولیه جان سپرده بود، بی نتیجه مانده است.

کد خبر 6099363 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری و امیدواری کشاورزان اربیلی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند