Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:28:17 GMT

ماجرای دستگیری 2 پلیس در پرونده دعانویس + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۲۷۰۰۰

ماجرای دستگیری 2 پلیس در پرونده دعانویس + عکس

حوادث رکنا: دو مامور زن پلیس به اتهام همکاری و رابطه با ملارسول دعانویس، بازداشت شده اند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسولی گفت که یکی از این زنان که یک افسر پلیس در شهر فاریاب بوده است، پس از آن بازداشت شد که توسط همکارانش در یکی از ویدیوهای نشر شده شناسایی شد.

این زن به اتهام ارتکاب جرایم اخلاقی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش جرایم اخلاقی قانون Law در افغانستان مقاربت جنسی خارج از ازدواج یا زنا منع شده است و کسی که مرتکب آن شود، با مجازات حبس مواجه است.

ویدیوهای ملا رسول که ظاهراَ به بهانه دعانویسی برای زنان نازا، به آنان تعرض جنسی می کرد، در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده نشر شد و به بحثی بزرگ در جامعه سنتی افغانستان تبدیل شد.

سخنگوی سارنوالی کشور گفت که یک پلیس زن دیگر نیز در خصوص همکاری با ملا رسول بازداشت شده است. این زن متهم است که زن دیگر را به مراجعه نزد ملا رسول تشویق کرده بود.

رسولی گفت که این پلیس زن متهم است که در گرفتن فیلم مقاربت جنسی نامشروع با ملا رسول همکاری کرده و از این ویدیوها برای تحت فشار قرار دادن آن زن برای مقاربت جنسی «با چند مرد» به خصوص یک افسر پلیس راهنمایی و رانندگی استفاده می کرده است. رسولی افزود که این افسر پلیس راهنمایی و رانندگی نیز بازداشت شده است.

زنی که ظاهراَ در ویدیوی ملا رسول دیده شده، گفته است که در هنگام مقاربت جنسی با ملا رسول، در وضعیتی عادی نبوده است و احتمالاَ به او مواد مخدر Drugs داده شده بود.

این زن همچنین ادعا کرده است که نمی دانست که از وی فیلمبرداری می شود. به گفته مقامات محلی، زنان دیگری که در ویدیوهای ملا رسول دیده می شوند، هنوز پیدا و بازداشت نشده اند. این ویدیوها صدها هزار بار در فیس بوک و یوتیوب دیده شده اند.

ملا رسول تعویذ نویس متهم به سواستفاده جنسی و تجاوز Rape به چندین زن است که برای درمان نازایی شان نزد وی رفته و از او کمک خواسته بودند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

ترامپ: من به پادشاه عربستان تعظیم نکردم / اگر ما نبودیم ایران دو هفته ای عربستان را شکست می داد

پزشک منحرف بیماران و پرستاران را مجبور به کارهای ناشایست می کرد+عکس

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

با اتوبوس شیک و اختصاصی پرسپولیس مسافرکشی می کنند!

فیلم آشنایی زن امریکایی با 4 دندانپزشک ایرانی نقشه شوم او را لو داد + عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents قانون Law فیلم مواد مخدر Drugs تجاوز Rape اخبار حوادث پرونده پلیس زن عکس شیطان صفت عکس دختر تهران ویدیو ها قتل تصاویر بیمارستان فضای مجازی ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده

 در روز‌های گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بار‌ها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر به رکنا گفت: دقایقی پیش تجسس‌های نیرو‌های امدادی، پلیسی و سگ‌های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زار‌های منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

با این وجود سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

منبع: خبرآنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • پرونده نیکا شاکرمی؛ ماجرای مرگ نیکا چه بود؟
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند