Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه الجزیره جمعه شب به نقل از «بیل لو»، روزنامه نگار انگلیسی اعلام کرد که جمال خاشقجی منتقد برجسته سعودی از ترکیه به عربستان منتقل شده و اکنون در زندان شهر جده نگهداری می شود.

این روزنامه نگار انگلیسی افزود: خاشقجی پس از دستگیری به سرعت از کنسولگری عربستان در ترکیه به عربستان فرستاده شد.

در حالی که مسئولان ترکیه معتقدند این روزنامه نگار منتقد همچنان در کنسولگری عربستان در استانبول حضور دارد، مسئولان سعودی اعلام کرده اند که خاشقجی مدت کوتاهی پس از ورود به ساختمان کنسولگری آنجا را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نیز در مصاحبه با خبرگزاری بلومبرگ گفت: مسئولان ترکیه می توانند کنسولگری عربستان در استانبول را تفتیش کنند.

روزنامه گاردین نیز نوشت: این نگرانی وجود دارد که این نویسنده عربستانی دستگیر و باخودروهای دیپلماتیک از شهر استانبول خارج و به عربستان منتقل شده باشد.

گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که سه شنبه گذشته خاشقچی به همراه نامزدش برای ثبت ازدواج به کنسولگری عربستان در استانبول مراجعه کرد اما تاکنون از آن خارج نشده است.

در حالی که عربستان مدعی است این روزنامه نگار از کنسولگری خارج و پس از آن ربوده شده است، دولت ترکیه اعلام کرد، بر اساس اطلاعات موجود، خاشقجی همچنان در ساختمان کنسولگری است.

سازمان عربی حقوق بشر که مقر آن در انگلیس قرار دارد، با صدور بیانیه ای اعلام کرد، دولت سعودی پس از مراجعه خاشقجی به کنسولگری عربستان در استانبول وی را ربوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۲۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه