Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@10:51:19 GMT

گروگانگیران میلیاردی در تله پلیس تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۰۱۱۶

گروگانگیران میلیاردی در تله پلیس تربت جام

یک جوان ۲۶ساله پس از یک هفته اسارت از چنگال ربایندگان در تربت جام آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به آزادی گروگان ۲۶ساله از چنگال آدم ربایان گفت:افراد از خدا بی خبر به طمع دریافت پول جمعه گذشته در کیلومتر هشت محور تربت به تایباد در محل کارخانه پنبه با انگیزه پول اقدام به ربودن فردی به نام محمد سراج احمدی فرزند صاحب کارخانه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با هماهنگی که با استان انجام گرفت ودریافت گزارشات، لحظه به لحظه و به موقع کار‌های انجام شده به شورای تامین استان و شهرستان منعکس وهمزمان کار اطلاعاتی، تحقیقاتی، عملیاتی توسط پلیس انجام می‌گرفت تا اینکه امروز (جمعه) تلاش شبانه روزی نیرو‌ها به ثمر نشت و ساعت ده صبح در یک نقطه بیرون از شهر گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی تربت جام با قدردانی از همه کسانی که در رابطه با آزادی گروگان با نیروی انتظامی همکاری داشتند تصریح کرد: با حضور مقتدر پلیس، جان برکفان نیرو‌های امنیتی مرزداران غیور، سپاه پاسداران، بسیجیان و تکاوران در مرزهیچ گونه مسایل نا امنی وجود ندارد.

سرهنگ کیانی گفت:‌با آزادی گروگان از چنگال آدم ربایان تعدادپنج نفرمتهم و آدم ربا دستگیر شدند و تحقیقات برای روشن شدن سایر زوایای آدم ربایی ادامه دارد.

دستگیری گروگانگیران میلیاردی   

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:با تلاش مأموران پلیس انتظامی جوان تربت جامی که هفته گذشته از محل کار وی به گروگان گرفته شده بود در ارتفاعات شمالی شهرستان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

کیانی افزود: ماموران پلیس با بهره‌گیری از علوم و فنون پلیسی و تکنیک‌های نوین کشف جرم و ردزنی‌های گسترده، این گروگانگیران را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و محل اختفای فرد ربوده شده که در ارتفاعات شمالی شهرستان بوده شناسایی کردند که موفق شدند این افراد را دستگیر کرده و مردجوان را صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده‌اش دادند.

وی تصریح کرد:ماموران این حوزه یک قبضه اسحله کلاشینکف از این گروگانگیران کشف کردند.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد