Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مالک پیشین باشگاه میلان، برای تیمی که به تازگی خریداری کرده است، قوانین انضباطی عجیبی وضع کرده است. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیلویو برلوسکونی، مالک سابق باشگاه میلان که به تازگی باشگاه مونتزای در دسته سومی فوتبال ایتالیا را خریده است، بخشی از قوانین و برنامه‌های انضباطی‌اش برای این تیم را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر سابق ایتالیا در یک مراسم که در شهر میلان برگزار شد، تأکید کرد: تیمی که من می‌خواهم بسازم، تیمی جوان و متشکل از بازیکنان ایتالیایی خواهد بود. این بازیکنان باید موهای مرتبی داشته باشند و به همین منظور ما از همین حالا یک آرایشگر در مونتزا پیدا کرده‌ایم که گفته حاضر است موی سر بازیکنان ما را مجانی کوتاه کند. علاوه بر این در تیم من هیچ بازیکنی نه حق دارد ریش بگذارد نه حق دارد خالکوبی کند. همچنین هیچ کدام‌شان نباید گوشواره به گوش‌های‌شان بیندازند و به این کارشان هم افتخار کنند.

برلوسکونی ادامه داد: بازیکنان تیم من در زمین بازی باید نماد نظم و ترتیب باشند و وقتی روی حریفی مرتکب خطا شوند باید از او عذرخواهی کنند و متشخصانه با داوران رفتار کنند. اگر از آنها امضا خواسته شد یا تقاضای گرفتن عکس شد، باید با دقت امضا کنند و نام و نام خانوادگی‌شان را هم پای آن بنویسند نه اینکه یک چیز خرچنگ‌قورباغه‌ای تحویل هواداران بدهند. همچنین همیشه باید لباس‌هایی مرتب و موقر به تن داشته باشند. من از تیمم چیزی متفاوت از فوتبال مدرن می‌خواهم.

برلوسکونی در ابتدای سال 2017 سهام باشگاه میلان را به چینی‌ها فروخت تا به دنیای سیاست برگردد اما در آنجا هم به اهداف خود نرسید و حالا دوباره تصمیم گرفته به اهالی مستطیل سبز ملحق شود.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم