Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:22:11 GMT

دغدغه بزرگ فدراسیون کشتی در رقابت‌های جهانی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۱۳۷۵

دغدغه بزرگ فدراسیون کشتی در رقابت‌های جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهان از روز ۲۸ مهرماه در شهر بوداپست پایتخت مجارستان آغاز می‌شود و تیم‌ ‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران نیز به عنوان یکی از  مدعیان اصلی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

پس از اخطار اتحادیه جهانی کشتی و حساسیت کمیته بین المللی المپیک به موضوع عدم رویارویی کشتی‌گیران ایران مقابل رقبای رژیم صهیونیستی و تهدید به تعلیق ایران، رژیم صهیونیستی دوباره وارد عمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رژیم با اهداف سیاسی و ضربه به جایگاه کشتی و ورزش ایران در جهان و با حمایت برخی از کشورهای صاحب نام کشتی جهان، سرمایه‌گذاری زیادی بر روی کشتی انجام داده است. از جمله رئیس گرجستانی الاصل فدراسیون کشتی رژیم صهیونیستی که کشتی‌گیران و مربیان زیادی را از  کشورهایی نظیر روسیه و گرجستان جذب کرده است.

بر همین اساس رژیم صهیونیستی در ادامه  برنامه‌ریزی‌های خود با ۴  کشتی‌گیر شامل دو آزادکار و دو فرنگی کار در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان شرکت خواهد کرد.

به این ترتیب احتمال هم گروهی نمایندگان کشتی ایران و رژیم صهیونیستی با توجه به حساسیت های ایجاد شده بیش از  هر زمان دیگری است تا این موضوع جدی ترین دغدغه مسئولان فدراسیون کشتی در آستانه این رقابت‌ها شود.

احد پازاج مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید با تایید این خبر گفت:  این موضوع در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی به جدی‌ترین دغدغه فدراسین کشتی و کادر فنی و کشتی‌گیران ایران تبدیل شده و با توجه به اطلاعاتی که ما کسب کردیم آنها قرار است در اوزان میانی در رقابت‌ها شرکت می کنند.

 رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در ۱۰ وزن کشتی آزاد و ۱۰ وزن کشتی فرنگی روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه برگزار می شود.

کد خبر 4421816 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی السد قطر دربی هشتاد و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال السد قطر کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا بازی های پاراآسیایی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد